Jump to content

GTA stottert.


jaspergoed

Recommended Posts

Beste lezer;

ik heb gister GTA IV gekocht; en vanochtend geïnstalleerd. Alles verliep prima.

Maar toen ik het wilde gaan spelen bleek het niet fijn te lopen. Het beeld bleef om de 5 sec een paar seconde hangen.

Ik heb alles geprobeerd--> laatste patch; alle soorten resolutie en instellingen.

Ik heb op 5 verschillende sites mij systeemvereisden laten checken en overal kwam ik dik boven het minimum uit..

Maar ik zit nog steeds met het probleem; het is niet fijn spelen met een heel traag lopend beeld en stilstaande beelden.

Heeft iemand dit ook gehad of heeft iemand dit?

Ik heb me zo er verheugd om het te kunnen spelen; maar nu doet ie het niet.

Groeten,

Link to comment
Delen op andere websites

Die videokaart voldoet wel op lowest settings.

Het beste kun je dus één van de bovenste drie line's nemen, diegene met de laagste details dus. Zelf moet je dan even proberen welke het beste werkt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het geprobeerd maar het wil nog steeds niet werken.

Zou het misschien met windows 7 te maken kunnen hebben? (64 bits)

Want waarom zou mijn video kaart wel goed presteren bij codwow2 en niet bij GTA 4?

Het probleem is vooral dat hij ongeveer 5 sec goed speelt; en dan 1 sec even heeeeeel sloom speelt. Dat is heel lastig en jammer.

Hij geeft alles prima weer, dus dat is het probleem niet echt. Hij is gewoon heel erg stotterig.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het geprobeerd maar het wil nog steeds niet werken.

Zou het misschien met windows 7 te maken kunnen hebben? (64 bits)

Bij mijn W7 x64 ultimate doet hij het gewoon.

Want waarom zou mijn video kaart wel goed presteren bij codwow2 en niet bij GTA 4?

CoDWoW2 bestaat niet.

Het probleem is vooral dat hij ongeveer 5 sec goed speelt; en dan 1 sec even heeeeeel sloom speelt. Dat is heel lastig en jammer.

Hij geeft alles prima weer, dus dat is het probleem niet echt. Hij is gewoon heel erg stotterig.

Heb je alle lines geprobeerd?

Link to comment
Delen op andere websites

800 x 600 75ghz

en alles medium.

Moet ik low proberen?

Kan iemand me uitleggen wat er slecht aan mijn videokaart is? Ik heb hem juist uitgekozen om dat hij zo goed bleek te zijn..

Link to comment
Delen op andere websites

800 x 600 75ghz

en alles medium.

Moet ik low proberen?

Jij wordt verteld dat je videokaart goed is voor low en niet hoger, en dan vraag je je af of je hem op low moet zetten? :7

Kan iemand me uitleggen wat er slecht aan mijn videokaart is? Ik heb hem juist uitgekozen om dat hij zo goed bleek te zijn..

Dan ben jij dus voorgelogen. :7 Maar in heel veel winkels zeggen ze dat de videokaart goed is terwijl dat niet zo is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...