Doggi Geplaatst: 23 mei 2010 Rapport Geplaatst: 23 mei 2010 Ik zou graag een Sig willen, in de Stijl van Modern Warfare 2. De afmetingem moeten toegelaaten zijn in het forum. Mijn naam moet erop staan, en de rest mag je zelf kiezen . Reageren
Flokkert Geplaatst: 23 mei 2010 Rapport Geplaatst: 23 mei 2010 Gebruik dit lijstje a.u.b. Type: Stijl: Grootte: Voorbeeld: Tekst: Rand: Kleuren: Render (optioneel): Extra (optioneel) Reageren
Doggi Geplaatst: 23 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 mei 2010 (bewerkt) Gebruik dit lijstje a.u.b. Type: Stijl: Grootte: Voorbeeld: Tekst: Rand: Kleuren: Render (optioneel): Extra (optioneel) Sorry, was ik al vergeten :$ . ----- Type: Signatuur. Stijl: Een oorlogs stijl Grootte: Maakt niet uit, zolang het forum het maar toelaat Voorbeeld: Iets in de stijl van MW2 Tekst: Doggi (Is niet mijn naam op het forum, maar zal het misschien wel worden) Rand: mag je kiezen Kleuren: mag je kiezen Render (optioneel): Extra (optioneel): Veel geluk Bewerkt: 23 mei 2010 door boostboy Reageren
Flokkert Geplaatst: 23 mei 2010 Rapport Geplaatst: 23 mei 2010 (bewerkt) Zo iets? Bewerkt: 23 mei 2010 door folkerthoog Reageren
Doggi Geplaatst: 23 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 mei 2010 Zo iets? Is mooi ja, maar ik ga wachten tot iemand anders misshien ook iets maakt, maar wel mooi gedaan. Reageren
Cabyon Geplaatst: 24 mei 2010 Rapport Geplaatst: 24 mei 2010 http://i50.tinypic.com/4lsz8h.jpg Reageren
Doggi Geplaatst: 24 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2010 (bewerkt) Ik weet wal dat ik eerst heb gezecht iets in de stijl van MW2...maar toch zou ik dit er in willen zien (als het niet teveel moeite is) Bewerkt: 24 mei 2010 door boostboy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.