Kai-ShockWave Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Geplaatst: 29 mei 2010 Als je trouwens naar SocialClub gaat > Red Dead > Community en je ziet de krant dan kan je linksonder bij "Unlock Obtained" gratis een paar cheats krijgen. Als je de game opstart worden die geladen in je menu maar niet geactiveerd. Let op dat je eerst in je game zelf bij menu > SocialClub je spel moet activeren. Ik gebruik zelf de cheats pas ná 100%, maar voor de mensen die tussendoor willen scheelt dit weer invoer werk. Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Geplaatst: 29 mei 2010 Vet dat moet ik eens testen Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Geplaatst: 29 mei 2010 Liar's Dice Een makkelijke manier van geld verdienen is door het gokspel Liar's Dice te spelen. (o.a. te vinden in Thieves' Landing) Je hebt in Armadillo een stranger achter de bioscoopzaal (kerk). Het doel bij deze stranger is om een spel Liar's Dice te spelen tegen iemand en dat te winnen. Normaal als je dat spel speelt moet je $20 inleggen. Alleen tijdens deze stranger-missie moet je $200 inleggen. Als je weet hoe het spel werkt en je wint vaak, zoek dan die stranger op en speel het spelletje met die man (oefen anders eerst als je het spel niet kent). Als je geluk hebt zitten er meerdere mensen aan de speeltafel dus is de inzet hoger. Voor de missie hoef je alleen het 1e potje te winnen, maar voor het geld kan je doorgaan. Ik heb nu binnen korte tijd $3880 verdiend (en ben nog bezig ). Als je stopt zal de inleg nog steeds $200 zijn. ------------ Poker: Poker is ook simpel te halen (trophie: haal 2.000 points). Je start de missie "Lucky in Love". Je krijgt daar 1.000 als inzet alleen er is maar 1 ronde (2e ronde maakt hij niet af door de missie). Nu moet je vooral bluffen. Eerste check iets van 50 inzetten en dan volgende naar 250 en dan nog hoger en daarna all-in. Als je mazzel hebt win je de hele pot. Als je de eerste check all-in doet is er de kans dat iedereen gaat folden, langzaam opbouwen dus. ----------- Horseshoe Ik was ook aan het knoeien, maar heb hem gehaald. Maar met $1 heb je de meeste kans om te winnen. Hoe hoger je inzet, hoe beter je tegenstander. Als eerste wat je moet doen als je begint is de HOLD-knop drukken (L2 op PS3). Je ziet dan je character de horse shoe vasthouden in de richting van de pen. Nu moet je met de linker-stick de horse shoe naar links of rechts bewegen totdat je in het midden van de horse shoe de pen zit staan. Laat nu L2 los en zwaai meteen met je rechter-stick naar beneden en dan weer omhoog. De meter zal dan ook eerst naar beneden gaan en dan weer omhoog. Druk op het juiste moment R2 (als de meter weer omhoog gaat) als de lijn op de witte streep komt (midden) van de meter. Hij zal de horse shoe gooien en met geluk om de ring werpen. Je moet wat geluk hebben en je moet het vast een aantal keer doen. Maar het beste is dus eerst HOLD en dan in 1 zwaai mikken. Reageren
rienie Geplaatst: 1 juni 2010 Rapport Geplaatst: 1 juni 2010 Als je door veel dieren wordt aangevallen moet je in het dichtstbijzijnde huisje gaan zitten. Ze kunnen nooit het huis binnen. En als je door boeven achterna wordt gezeten moet je naar het dichtstbijzijnde dorp gaan. Zijn ze automatisch weg. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 2 juni 2010 Rapport Geplaatst: 2 juni 2010 Als je trouwens naar SocialClub gaat > Red Dead > Community en je ziet de krant dan kan je linksonder bij "Unlock Obtained" gratis een paar cheats krijgen. Als je de game opstart worden die geladen in je menu maar niet geactiveerd. Let op dat je eerst in je game zelf bij menu > SocialClub je spel moet activeren. Ik gebruik zelf de cheats pas ná 100%, maar voor de mensen die tussendoor willen scheelt dit weer invoer werk. Zie ik niet staan? Reageren
sonny.xboxlive Geplaatst: 22 juni 2010 Rapport Geplaatst: 22 juni 2010 (bewerkt) Als je eenmaal 100% hebt behaalt met Red Dead Redemption krijg je als reward bureau outfit. Maar een meesterlijke combinatie is: bureau outfit + bandana, je krijgt namelijk geen sherifs achter je aan + je honor gaat niet naar beneden. Bewerkt: 22 juni 2010 door sonny.xboxlive Reageren
Die Hard Geplaatst: 22 juni 2010 Rapport Geplaatst: 22 juni 2010 Als je richt met je wapen en je drukt 2x achter elkaar op het spring-knopje (vierkantje voor PS3, Xbox360 weet ik niet), kan je een koprol maken. Reageren
rienie Geplaatst: 22 juni 2010 Rapport Geplaatst: 22 juni 2010 Deze gebruik ik zelf de hele tijd. Als je gaat aimen. Maar je ziet ze amper. Moet je de hele tijd indrukken en loslaten heel snel achter elkaar. Maar niet helemaal loslaten dan stop je met aimen. Maar dan gaat hij automatisch naar een persoon aimen. Zo kan je supersnel een hele groep mensen neer halen. Reageren
Kloep Geplaatst: 23 juni 2010 Rapport Geplaatst: 23 juni 2010 Als je richt met je wapen en je drukt 2x achter elkaar op het spring-knopje (vierkantje voor PS3, Xbox360 weet ik niet), kan je een koprol maken. Dit werkt ook met 1 keer drukken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.