TheBestOf GTA-Games Geplaatst: 8 juni 2010 Rapport Geplaatst: 8 juni 2010 (bewerkt) Ik heb laatst Gta EFLC Gekocht en dat wisten me ouders niet eens ik ben gewoon naar de winkel in de buurt gegaan en de verkoper zij; zodra het halve dorp dood is weet ik waar ik moet zijn he Ik zo ja dat is goed Ik ben nu 14 en als me ouders binnen lopen als ik aan het gamen ben en ik speel Gta of Call of Duty geven ze er helemaal niks om,Want ze weten ook wel dat ik daar niet geweldadig van word ofzo alleen lopen ze soms wel te zeuren dat ik te lang game Mvg TBOGG Bewerkt: 8 juni 2010 door TheBestOf GTA-Games Reageren
The360box Geplaatst: 9 juni 2010 Rapport Geplaatst: 9 juni 2010 Het punt is dat het wettelijk is en R* zich daar natuurlijk aan moet sluiten, ik vind het raar dat ik de game wel mag ophalen als ik een ouder meeneem, kan ik net zo goed iemand van straat pikken, Ik speel best veel spellen boven de 18+. Het is wat je zelf wil natuurlijk. Reageren
xKoetye Geplaatst: 10 juni 2010 Rapport Geplaatst: 10 juni 2010 lol... myn ouders zyn de slechtste ter wereld xD hun kopen byna elke game als ik er om vraag Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.