GTA-top Geplaatst: 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2010 Dit is de bedoeling,vertel jou top 3 (of 1,2,4,5)pijnlijkste momenten die je in je leven hebt meegemaakt,van een auto met 300 over je teen heen rijden tot een hond die op je teen gaat staan. ik kon maar snel even 1 pijnlijk ding verzinnen (niet verzinnen van uit me fantasie ) 1. Toen ik een jaar of 9-10 was hadden een vuurtje gemaakt met wat vrienden en toen lagen er deo bussen in de buurt en die hadden we in het vuur gelegd en toen een tijdje later BOEM!~ontploft de deo bus en vliegt tegen me arm aan. Post maar lekker ! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flokkert Geplaatst: 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2010 1. Voeten verbrand, zie je niks meer van 2. 4M naar beneden gevallen 3. IJzeren paal in mn kruis gehad Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2010 Kan ook maar een bedenken: Met de skeelers van een heuveltje af (asfalt) en toen gevallen, ben het hele stuk naar beneden gegleden op m'n ellebogen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0uk3 Geplaatst: 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2010 (bewerkt) Met 190 km/h op mijn plaat gegaan. Hand in de blender, heb ik nog steeds last van Er was al zo'n topic, aap. Wat een mietjes hiero zeg. Bewerkt: 24 mei 2010 door j0uk3 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twister24 Geplaatst: 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2010 Met een gebroken enkel de avond-vierdaagse gelopen door de duinen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2010 (bewerkt) Flikkeren met een racefiets terwijl je met 60 km per uur een berg af sjeest. Auuw. Bewerkt: 23 mei 2010 door Cabyon Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2010 1. Tanden gebroken 2. Gevallen van een paar meter hoog 3. Auto over mn voet. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2010 Was er niet al zo'n topic? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2010 ik neem aan dat psychische dingen ook mogen 1. Dat Sharon me naaide begin dit schooljaar 2. mss alles wat er is gebeurt dit jaar, ik weet eit egt 3. Mijn gebroken hand, deed eigenlijk weinig pijn maar ik kan niet zo gauw op iets anders komen @Amfetamientje; Dacht ik ook al ja Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2010 Was er niet al zo'n topic? In het vervolg dit soort reacties achterwege laten, svp. Het voegt niets toe. Gebruik de "rapporteer"-knop als je denkt dat iets tegen de regels is. Et voila: http://www.gtaforum.nl/topic/103315-wat-is-het-pijnlijkste-dat-jij-hebt-meegemaakt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts