Jump to content

[RDR] Grond?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik reed even met m'n paard, en zag een paarse cirkel op m'n map. Toen ik erin reed, kwam er een vraagteken, maar nu was het paars in de plaats van wit. Toen kon ik ofwel 200 betalen, ofwel hem vermoorden. Ik vermoorde hem, en kreeg een 'contract', wat me eigenaar maakt van het huisje (krot :puh:) + de grond. Maar wat kan ik ermee doen?

Geplaatst:

Safehuis? Weet ik veel, ik heb dat spel net besteld. Maar ze zeggen het lijkt op gta in het wildewesten dus ik denk safehuis :puh: .

Geplaatst: (bewerkt)

Je hebt hiervoor als het goed is met een man gepraat die het had over water. En dat er veel water onder het pleasance house zit. Die vent zat op een heuveltje, daar moet je weer heen. Dat heuveltje was ten oosten van Armadillo. Daar is een paars vraagteken.

Bewerkt: door Forumrunner
Geplaatst:

Het gaat in dit geval om Strangers. Ga naar menu, dan naar journal en dan naar strangers. Hier staat meer informatie. De paarse cirkels geven het gebied aan waar je heen moet in deze zijmissies.

Geplaatst:

Het gaat in dit geval om Strangers. Ga naar menu, dan naar journal en dan naar strangers. Hier staat meer informatie. De paarse cirkels geven het gebied aan waar je heen moet in deze zijmissies.

Dit heb ik gedaan, en na ik de queest gedaan heb, heb ik hem vermoord. Kan ik nu iets met de grond doen? Het savehouse krijg ik al.

Geplaatst:

Dit heb ik gedaan, en na ik de queest gedaan heb, heb ik hem vermoord. Kan ik nu iets met de grond doen? Het savehouse krijg ik al.

Ga terug naar de man die de grond wil hebben. Kijk op je map, zoek naar roze cirkels en markeer degene die over water gaat. Ga erheen en geef het certificaat aan de man.

Geplaatst:

Ga terug naar de man die de grond wil hebben. Kijk op je map, zoek naar roze cirkels en markeer degene die over water gaat. Ga erheen en geef het certificaat aan de man.

Dat heb ik al gedaan...

Geplaatst:

Dan is hij toch voltooid, lijkt me. Er zijn nog meer strangers in het spel. Elke stranger-missie wordt aangegeven met een paars/roze cirkel. Ga naar menu => Journal => Strangers voor informatie over de missies.

Geplaatst:

[Ja, hij is voltooid. Maar daarna heb ik hem vermoord, en het papiertje terug genomen. Kan ik nu niks doen met dat krot?

Geplaatst:

[Ja, hij is voltooid. Maar daarna heb ik hem vermoord, en het papiertje terug genomen. Kan ik nu niks doen met dat krot?

Bandiet! Er eerst geld voor vragen en dan terugjatten! :D Als er zo'n groen huisje staat, is het inderdaad gewoon jouw safehouse geworden. Oftewel kan je er (net als in GTA) gewoon saven, oftewel slapen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...