Jump to content

help is met deze packgae

Recommended Posts

Geplaatst:

wie kan mij helpen hierop te komen

heb het spel al zoveel keer uitgespeel maar wil nu eigelijk is al die hidden shit zoeken

maar ik kom maar niet bij deze

gta320050622122939519hy.png

Geplaatst: (bewerkt)

Je kan door het hek aan de achterkant, dan zet je een grote en hoge auto neer en via die auto kan je op het dak komen als het goed is..

Bewerkt: door Mark B.

Volgens mij kun je vanaf het spoor op het dak springen, ik weet het zeker, want ik heb 'm vandaag zelf nog gepakt. :D

Bewerkt: door NandroDavids
Geplaatst:

Je moet eerst 100 taxi fares hebben gedaan, daarna kan je met de hydraulica van de taxi op het dak springen. (R3) :lol:

Geplaatst:
Volgens mij kun je vanaf het spoor op het dak springen

Ja dat kan het ook zijn..

Waarom post je dat? In feite neem je iemands text over en zegt: Dit is het goede antwoord... In andere normale nederlandse woorden... SPAM... <_<

Geplaatst:
Je moet eerst 100 taxi fares hebben gedaan, daarna kan je met de hydraulica van de taxi op het dak springen. (R3) :lol:

is dat nieuw wist ik ook niet maar het is al gelukt via het spoor maar dat van die taxi wist ik nog niet :D

Geplaatst:

Bij 100 fares krijg je geen hydraulics op taxi's maar een Borgnine Taxi, die staat dan in Harwood.

Geplaatst:
Je moet eerst 100 taxi fares hebben gedaan, daarna kan je met de hydraulica van de taxi op het dak springen. (R3)  :lol:

Bij 100 fares krijg je geen hydraulics op taxi's maar een Borgnine Taxi, die staat dan in Harwood.

moet je dat achetrelkaar halen of mag jer eerst 34 halen en je stopt e ga dan weer verder en je komt op honderd krijg je het dan ook :rolleyes:

Geplaatst:
moet je dat achetrelkaar halen of mag jer eerst 34 halen en je stopt e ga dan weer verder en je komt op honderd krijg je het dan ook

Ja dan krijg je het ook.

klopt ik heb hem

het is een bordo rode taxi met punten op zijn bumpers ziet er lachend uit :D

edit: er kan een slotje op

Bewerkt: door gta_player

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...