Dutchy3010 Geplaatst: 13 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2010 Na een contest van een maand, is de winnaar bekend. Gefeliciteerd, Leontjuuh-gta! Ook de nummer 2 en 3, respectievelijk BoerBanaan en Visser23, gefeliciteerd met jullie goede resultaat. Niet treuren dat je net naast het goud pakt; het Nederlands elftal werd ook gehuldigd voor een tweede plek! Ik verzoek jullie binnenkort contact met mij op te nemen voor de prijzen. Tot slot wil ik alle deelnemers bedanken, en wie weet tot over 2 jaar. Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 14 juli 2010 Rapport Geplaatst: 14 juli 2010 Ha ha, en dan win je met een punt verschil Ook gefeliciteerd Visser23 en BoerBanaan. Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 14 juli 2010 Rapport Geplaatst: 14 juli 2010 (bewerkt) Ha ha, en dan win je met een punt verschil Ook gefeliciteerd Visser23 en BoerBanaan. Awh da's echt balen man, maar alsnog gefeliciteerd Edit: @ Dutchy, krijgen wij ook een prijs? Bewerkt: 14 juli 2010 door BoerBanaan Reageren
Visser23 Geplaatst: 14 juli 2010 Rapport Geplaatst: 14 juli 2010 Gefeliciteerd Leontjuh! Het is super georganiseerd Dtuchy, respect voor wat je hebt gedaan. Zo lang bezig geweest. Verdien jíj niet een prijs? Njah, 5 punten verschil haha. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 18 juli 2010 Rapport Geplaatst: 18 juli 2010 Ik schaam me dat ik na ronde 1 niet meer ben toegekomen aan het bijhouden van de contest... :$ Helaas wegens drukte privé niet aan toegekomen. Winnaars, gefeliciteerd! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.