GTAKevin023 Geplaatst: 23 mei 2010 Rapport Geplaatst: 23 mei 2010 Ey, Ik heb het spel vanmiddag besteld. Hoop dat die snel komt, voor de Xbox360. Maar ik vroeg me af of de besturing makkelijk te ondekken is. Groeten Android. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 23 mei 2010 Rapport Geplaatst: 23 mei 2010 De besturing wordt je uitgelegd naarmate je verder komt. Bijvoorbeeld de lasso, die krijg je pas na een paar missie. Er wordt dan meteen uitgelegd hoe het werkt. En zo ook met de rest. De basisbesturing (bijv. lopen, paardrijden, schieten enz.) wordt al in bij de eerste missie uitgelegd, wanneer je aankomt. Reageren
Hayte Geplaatst: 23 mei 2010 Rapport Geplaatst: 23 mei 2010 Al moet ik wel zeggen dat ik sommige dingen, zoals bij het lasso werpen, eerst niet helemaal begreep. Ook worden sommige dingen gewoon niet (duidelijk) gezegd. Bijvoorbeeld het feit dat je moet blijven richten met de lasso om de persoon/paard vast te blijven houden. Als je de richt-knop namelijk los laat, laat jij het paard ook los. Reageren
PowerPats Geplaatst: 23 mei 2010 Rapport Geplaatst: 23 mei 2010 het besturen van Marston zelf is voor de rest haas identiek aan gta iv, wel heb ik het gevoel dat Marston veel makkelijker bestuurt. Reageren
vice infernusX Geplaatst: 24 mei 2010 Rapport Geplaatst: 24 mei 2010 In het begin was het moeilijk om een paard te besturen aangezien je als je wilt galloperen je niet achter elkaar snel A moet indrukken maar soms ook evve rust nemen zodat et paard kan bijkomen anders word je er uiteindelijk afgegooid Reageren
FGras Geplaatst: 26 mei 2010 Rapport Geplaatst: 26 mei 2010 t is wel ff wennen, ik dacht dat het precies hetzelfde zou zijn als GTAIV. niet dus! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.