adman Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 (bewerkt) kan je net zo als bij gta VC winkels overvallen zojah hoe ? Bewerkt: 22 juni 2005 door adman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 sorry je kunt ze niet overvallen dat is niet mogelijk in San Andreas, wel kun je Pimps in Ls afschieten dat levert ook wel wat geld op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
adman Geplaatst: 22 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 (bewerkt) sorry je kunt ze niet overvallen dat is niet mogelijk in San Andreas, wel kun je Pimps in Ls afschieten dat levert ook wel wat geld op. jAMMER dat vond ik nou juist goed in vc : maarjah bedankt Bewerkt: 22 juni 2005 door adman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 je kan wel in kledingwinkels de kassa kapot maken/trappen/slaan dan komt er ook geld uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 (bewerkt) je kan wel in kledingwinkels de kassa kapot maken/trappen/slaan dan komt er ook geld uit dat geld kan je niet oppakken... Edit: En dat weet ik 1000% zeker :rolleyes: Bewerkt: 22 juni 2005 door jowx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Exconent Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 ik ga us proberen maar volgens mij kan je dat geld ook niet oppakken heb ik tenminste gehoord Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 ? ik weet het zelf nu ook niet meer zo goed maar je kan wel al die mensen doodmaken dan hep je wel geld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.