Woody268 Geplaatst: 24 mei 2010 Rapport Geplaatst: 24 mei 2010 (bewerkt) hallo iedereen, ik dacht sinds eergistren zo van nog eens op gta sa te gaan spele want ik wist al nie goe meer waarom ik da nie zo veel meer speelde toen ik gta sa opstarten wist ik het weer hij wilt geen save game meer laden (en ook geen "new game") . Ik zal ff uitleggen wat ik doe: ik start gta sa op ik doe "start game", dan doe ik "load game" en dan blijft hij vast hangen en bij new game is het net hetzelfde. weet iemand hoe dit komt? btw: met hij blijf vasthangen bedoel ik NIET tijdens het laden van da save game maar derekt nadat ik een savegame heb geselecteert. grtzz woody Bewerkt: 24 mei 2010 door woody268 Reageren
.Timothy Geplaatst: 24 mei 2010 Rapport Geplaatst: 24 mei 2010 Heb je toevallig modificaties geïnstalleerd? Mogelijk kan dit probleem ook veroorzaakt zijn doordat je hardware hebt vervangen. In dat geval raad ik je aan even te gaan naar Mijn Documenten [XP] of Documenten [Vista+] » GTA San Andreas User Files en het bestandje gta_sa.set te verwijderen. Dit hoef je niet alleen te doen bij nieuwe hardware, het kan altijd wel problemen oplossen. Succes! Reageren
Woody268 Geplaatst: 24 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2010 Heb je toevallig modificaties geïnstalleerd? Mogelijk kan dit probleem ook veroorzaakt zijn doordat je hardware hebt vervangen. In dat geval raad ik je aan even te gaan naar Mijn Documenten [XP] of Documenten [Vista+] » GTA San Andreas User Files en het bestandje gta_sa.set te verwijderen. Dit hoef je niet alleen te doen bij nieuwe hardware, het kan altijd wel problemen oplossen. Succes! neen ik heb geen mod's enkel een carspawner (das handig ) of is dat ook een mod? en gta_sa.set verwijderen helpt ook niet... (ik weet niet of het uitmaakt maar ik heb vista) Reageren
.Timothy Geplaatst: 24 mei 2010 Rapport Geplaatst: 24 mei 2010 Probeer eens GTA: San Andreas als administrator uit te voeren en desnoods de compatibiliteitsmodus aan te zetten. Die carspawner lijkt me het probleem niet, aangezien dat een afzonderlijk programma is. Reageren
Woody268 Geplaatst: 24 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2010 met uitvoeren als admin helpt niet. maar over die compatibiliteitsmodus ik weet wel hoe je da op moet zetten maar op welk moet ik het zetten ik heb er 6 waar ik tussen kan kiezen welke moet ik nemen? heeft er nog iemand ideeën? >>> Door VWO-er: Berichten samengevoegd, gebruik de Bewerken-knop onderaan je bericht om het aan te passen.<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.