Dakendak Geplaatst: 24 mei 2010 Rapport Geplaatst: 24 mei 2010 Ik weet niet of jullie het al gehad hebben, maar ik was dik aan het ownen , toen kwam er overtime op. Hierdoor wint het team die als eerste iemand doodt. Ik stond zeker met 1000 punten voorsprong, en verloor door die domme overtime. Wat is jullie mening erover? Vinden jullie overtime spannend en leuk, of vind je het zwaar irritant? Reageren
Limitbreak Geplaatst: 24 mei 2010 Rapport Geplaatst: 24 mei 2010 K weet niet is dat FFA? want ik ben het nog niet tegen gekomen Reageren
Dakendak Geplaatst: 26 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2010 K weet niet is dat FFA? want ik ben het nog niet tegen gekomen FFA? Reageren
xxxsmoke4lifexxx Geplaatst: 26 mei 2010 Rapport Geplaatst: 26 mei 2010 K weet niet is dat FFA? want ik ben het nog niet tegen gekomen FFA? Free For All. Dus iedereen tegen iedereen Reageren
Dakendak Geplaatst: 26 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2010 K weet niet is dat FFA? want ik ben het nog niet tegen gekomen FFA? Free For All. Dus iedereen tegen iedereen Nee, het was bij Gang matches.. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 27 mei 2010 Rapport Geplaatst: 27 mei 2010 Inderdaad zwaar irritant. Heb ik ook gehad. Vet naaiend. Reageren
Vice-King Geplaatst: 27 mei 2010 Rapport Geplaatst: 27 mei 2010 ik vind overtime zeker spannend. altijd hurken, achter muurtjes weet ik het allemaal en bij Cod noemen ze het ook wel campen. naja ik heb bijna nooit overtime Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.