funkiejopie93 Geplaatst: 24 mei 2010 Rapport Geplaatst: 24 mei 2010 Hee mensen, ik had een vraagje, is het mogelijk om bijvoorbeeld in een parkeergarage te zorgen dat er altijd deelfde autos staan, en dat je dan zelf kan zeggen welke? Hoor t graag. Groetjes Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 27 mei 2010 Rapport Geplaatst: 27 mei 2010 Nee hier is niet voor te zorgen. Maar dit is ook geen technisch probleem in GTA IV. Reageren
wesley123 Geplaatst: 27 mei 2010 Rapport Geplaatst: 27 mei 2010 dit is wel degelijk mogelijk, maar helaas zul je hiervoor moeten scripten en daarmee de autos laten spawnen die je zelf wilt. Reageren
grandtheftauto... Geplaatst: 27 mei 2010 Rapport Geplaatst: 27 mei 2010 Het zal moeten lukken met mods, maar dit topic hoort volgens mij niet bij technise probleempjes Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 27 mei 2010 Rapport Geplaatst: 27 mei 2010 (bewerkt) Het zal moeten lukken met mods, maar dit topic hoort volgens mij niet bij technise probleempjes Goh: Nee hier is niet voor te zorgen. Maar dit is ook geen technisch probleem in GTA IV. Bewerkt: 27 mei 2010 door Alexxxxxxxxxx Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.