daand12 Geplaatst: 24 mei 2010 Rapport Geplaatst: 24 mei 2010 (bewerkt) Hallo, Het lijkt wel of de missie's van Big Smoke Temoeilijk voor mij zijn nu heb ik weer hulp nodig. de missie Wrong Side of the Tracks voltooien. Ik kan er niks aan doen hoorGTASAsf1.b Heb het al 2 keer geprobeerd en ik weet precies hoellang je er aan bezig bent. ja 1 week als je het niet kan en Missie(s): wrong Side of the Tracks Cheaten: Only Weapon Versie: Versie 1.0 Overig: / liefst alle Big smoke missie's graag als je wilt hoef ik niet elke keer een topic teopenen Bewerkt: 24 mei 2010 door daand12
Albert03 Geplaatst: 24 mei 2010 Rapport Geplaatst: 24 mei 2010 (bewerkt) Ik doe hem wel EDIT: Wrong Side of the Tracks - Mission Passed! Beloning: Respect + Geen cheats gebruikt. GTASAsf1.b Bewerkt: 24 mei 2010 door Albert03
daand12 Geplaatst: 25 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2010 Ik doe hem wel EDIT: Wrong Side of the Tracks - Mission Passed! Beloning: Respect + Geen cheats gebruikt. GTASAsf1.b De Laatste missie kan ik opzich wel hoor op het laatst wordt je achtervolgt door de russen. Dat heb ik toevallig gezien. ik schiet in het eerste deel gewoon met Raketten. Zijn ze sneller dood
Recommended Posts