jvj Geplaatst: 24 mei 2010 Rapport Geplaatst: 24 mei 2010 (bewerkt) Hoi! Dit afbeeldinkje mooi afgewerkt SVP! Type: Bureaublad Stijl: Western - Vintage - Bikers Grootte: 1680x1080 Voorbeeld: Kijk Tekst: Neen Rand: In western stijl als het mooi is Kleuren: Zoals ze nu zijn ongeveer Render (optioneel): - Extra (optioneel): Maak er iets moois van! Aub alle overbodige tekst verwijderen... Bewijs je skills en breng het anarchie logo in beeld zoals het hoort. Kwestie van hellingshoek wijzigen enzo, jullie kennen het wel beter dan mij... Bewerkt: 24 mei 2010 door jvj Reageren
Kloep Geplaatst: 24 mei 2010 Rapport Geplaatst: 24 mei 2010 Een leuke uitdaging, alleen ik ken dat logo niet. Het lijkt namelijk niet echt op het anarchie logo, omdat ik er geen A in kan herkennen. Wil je dat ik hem maak zoals in die afbeelding, of zoals het echte logo? Reageren
Gijsso Geplaatst: 24 mei 2010 Rapport Geplaatst: 24 mei 2010 De A is tegen de klok in een kwartslag gedraaid. Maar dan nog is het niet makkelijk om eer een A in te zien. Reageren
xxxsmoke4lifexxx Geplaatst: 24 mei 2010 Rapport Geplaatst: 24 mei 2010 Misschien is dit een beter voorbeeld: Reageren
Kloep Geplaatst: 24 mei 2010 Rapport Geplaatst: 24 mei 2010 Owjah, nu zie ik het. Ik ga kijken wat ik er van kan maken voor je. Reageren
jvj Geplaatst: 24 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2010 Owjah, nu zie ik het. Ik ga kijken wat ik er van kan maken voor je. Als je wil mag je de bandsporen volledig maken, want toen ik de screen nam vervaagden ze... Reageren
Kloep Geplaatst: 24 mei 2010 Rapport Geplaatst: 24 mei 2010 Als je wil mag je de bandsporen volledig maken, want toen ik de screen nam vervaagden ze... Doe ik. Ik heb nu alle tekst weggehaald, en al een gedeelte duidelijker gemaakt. Reageren
.Senne Geplaatst: 24 mei 2010 Rapport Geplaatst: 24 mei 2010 Ik heb snel wat geprobeerd om CS5 uit te testen. Dit is het geworden, maar waarschijnlijk wordt die van Kloep wel beter. Reageren
jvj Geplaatst: 24 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2010 Ik heb snel wat geprobeerd om CS5 uit te testen. Dit is het geworden, maar waarschijnlijk wordt die van Kloep wel beter. De A wat meer in het midden van de cirkel plaatsen... En de horizontale streep mag gerust uit de cirkel komen. Reageren
Kloep Geplaatst: 24 mei 2010 Rapport Geplaatst: 24 mei 2010 Hierbij mijn vorderingen tot nog toe. Ik heb de lijnen van de 'tegels' in tact gelaten, en ik ben nu nog bezig met het logo. Is het tot nu toe wat of niet? Reageren
jvj Geplaatst: 24 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2010 Hierbij mijn vorderingen tot nog toe. Ik heb de lijnen van de 'tegels' in tact gelaten, en ik ben nu nog bezig met het logo. Is het tot nu toe wat of niet? Niet slecht. Bekijk ook eens mijn verwachtingen in mijn vorige post. Reageren
Kloep Geplaatst: 24 mei 2010 Rapport Geplaatst: 24 mei 2010 Ik weet het, maar ik maak eerst het logo af, en daarna draai ik hem om. Zo kan ik nog gebruik maken van de lijnen die jij had. Reageren
jvj Geplaatst: 24 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2010 Ik weet het, maar ik maak eerst het logo af, en daarna draai ik hem om. Zo kan ik nog gebruik maken van de lijnen die jij had. En als dat af is mag je er nog een vintage effect aan geven. Beschouw mijn signatuur als richtlijn. Reageren
Kloep Geplaatst: 25 mei 2010 Rapport Geplaatst: 25 mei 2010 Voordat ik verder ga, is dit een beetje wat je in gedachten had? Reageren
jvj Geplaatst: 25 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2010 (bewerkt) Voordat ik verder ga, is dit een beetje wat je in gedachten had? Wat ik over die bandsporen zei van aan te vullen, vergeet dat maar. Ik vind het eigenlijk beter als het zowat vervaagt is. Wel mag de horizontale streep iets doorgetrokken zijn. Probeer het logo in de vorm van senne's plaatje te doen, maar met de A meer in het midden. En jouw cirkel heeft niet echt dieptezicht, snap je? Bewerkt: 25 mei 2010 door jvj Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.