Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hoi! Dit afbeeldinkje mooi afgewerkt SVP!

Type: Bureaublad

Stijl: Western - Vintage - Bikers

Grootte: 1680x1080

Voorbeeld: Kijk

Tekst: Neen

Rand: In western stijl als het mooi is

Kleuren: Zoals ze nu zijn ongeveer

Render (optioneel): -

Extra (optioneel): Maak er iets moois van! Aub alle overbodige tekst verwijderen... Bewijs je skills en breng het anarchie logo in beeld zoals het hoort. naamloosgfk.jpg

Kwestie van hellingshoek wijzigen enzo, jullie kennen het wel beter dan mij... :D

Bewerkt: door jvj
Geplaatst:

Een leuke uitdaging, alleen ik ken dat logo niet. Het lijkt namelijk niet echt op het anarchie logo, omdat ik er geen A in kan herkennen. Wil je dat ik hem maak zoals in die afbeelding, of zoals het echte logo?

Geplaatst:

De A is tegen de klok in een kwartslag gedraaid. Maar dan nog is het niet makkelijk om eer een A in te zien.

Geplaatst:

Owjah, nu zie ik het. Ik ga kijken wat ik er van kan maken voor je. :)

Als je wil mag je de bandsporen volledig maken, want toen ik de screen nam vervaagden ze...

Geplaatst:

Als je wil mag je de bandsporen volledig maken, want toen ik de screen nam vervaagden ze...

Doe ik. Ik heb nu alle tekst weggehaald, en al een gedeelte duidelijker gemaakt. ;)

Geplaatst:

Ik heb snel wat geprobeerd om CS5 uit te testen. Dit is het geworden, maar waarschijnlijk wordt die van Kloep wel beter. :puh:

2vt8h1l.png

Geplaatst:

Ik heb snel wat geprobeerd om CS5 uit te testen. Dit is het geworden, maar waarschijnlijk wordt die van Kloep wel beter. :puh:

De A wat meer in het midden van de cirkel plaatsen... En de horizontale streep mag gerust uit de cirkel komen.

Geplaatst:

Hierbij mijn vorderingen tot nog toe. Ik heb de lijnen van de 'tegels' in tact gelaten, en ik ben nu nog bezig met het logo. Is het tot nu toe wat of niet?

9iy8o7.jpg

Geplaatst:

Hierbij mijn vorderingen tot nog toe. Ik heb de lijnen van de 'tegels' in tact gelaten, en ik ben nu nog bezig met het logo. Is het tot nu toe wat of niet?

Niet slecht. Bekijk ook eens mijn verwachtingen in mijn vorige post.

Geplaatst:

Ik weet het, maar ik maak eerst het logo af, en daarna draai ik hem om. Zo kan ik nog gebruik maken van de lijnen die jij had. ;)

Geplaatst:

Ik weet het, maar ik maak eerst het logo af, en daarna draai ik hem om. Zo kan ik nog gebruik maken van de lijnen die jij had. ;)

En als dat af is mag je er nog een vintage effect aan geven. Beschouw mijn signatuur als richtlijn.

Geplaatst: (bewerkt)

Voordat ik verder ga, is dit een beetje wat je in gedachten had?

Wat ik over die bandsporen zei van aan te vullen, vergeet dat maar. Ik vind het eigenlijk beter als het zowat vervaagt is. Wel mag de horizontale streep iets doorgetrokken zijn.

Probeer het logo in de vorm van senne's plaatje te doen, maar met de A meer in het midden. En jouw cirkel heeft niet echt dieptezicht, snap je?

Bewerkt: door jvj

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...