SanAndreasStories Geplaatst: 24 mei 2010 Rapport Geplaatst: 24 mei 2010 hey hier ben ik weer mijn moeder wou niet zo veel uitgeven Budget:maximaal 1500 euro Doel:voor mijn moeder gewoon emailing chat enzo en voor mij stiekem gamen het is niet erg als ik gta 4 of crysis op low moet draaien Desktop of laptop:desktop Merk pc of samengesteld:/ Benodigde randapparatuur:/ Besturingssysteem:liefst windows 7 Onderdelen die je nog wilt hergebruiken:toetsenbord,muis,speakers en monitor Voorkeuren voor merk ATi/NVIDIA of AMD/Intel:ati en intel Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate:/ Extra koeling (voor overklokken)?:nee laat je maar horen!!! Reageren
Hayte Geplaatst: 24 mei 2010 Rapport Geplaatst: 24 mei 2010 Goh, 1500 euro is wel erg weinig hoor, ik weet niet of we daarmee wel een pc kunnen samenstellen die chatten aankan... Kerel, je hebt de loterij gewonnen, zeg je. Dan zou je toch niet stiekem hoeven te gamen op je moeders pc..? Dus, moeten we een pc samenstellen om stiekem even te gamen, om gewoon te kunnen chatten? Reageren
Casss Geplaatst: 25 mei 2010 Rapport Geplaatst: 25 mei 2010 In andere woorden is 1500 euro voor een chat en internet PC superveel. Misschien is het handiger als je de helft van het budget in je zak houdt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.