adman Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 (bewerkt) op een gta site is een white cj skin te downloaden kan iemand vertellen of deze een beetje mooi is en wat screens willen plaatsen want mischien ga ik hem ook wel instaleren als ie een beetje mooi is natuurlijk... EDIT: OOOPS VEKEERDE hij moest in media SORRY .. en sorry voor de spel fouten ik had haast Bewerkt: 22 juni 2005 door adman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 er staat daar wel een screen bij. anders instaleer je hem gelijk en backup je de oude files eerst, als je hem niet mooi vindt doe je je oude files er weer in Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DragonLord Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Het gaat wel het is gewoon CJ maar hij is dan gewoon blank. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 waarom zou je hem blank maken. in het verhala hoort de hoofdrol een neger te zijn. dat zijn dus dingen waarvan je denkt waarom <_< maarja ieder zijn eigen keuze ontopic: hij ziet er wel redelijk uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
adman Geplaatst: 22 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 (bewerkt) waarom zou je hem blank maken. in het verhala hoort de hoofdrol een neger te zijn. dat zijn dus dingen waarvan je denkt waarom <_< maarja ieder zijn eigen keuze ontopic: hij ziet er wel redelijk uit ik heb hem geinstaleerd maar ik vind hem niet mooi ik ga de normale cj maar er weer in gooien Bewerkt: 22 juni 2005 door adman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Ik snap echt niet waarom ze zulke mods maken :huh: ze maken toch ook geen mods voor een zwarte tommy vercetti :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jiu-Jitsu-Ka[NL] Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Ik snap echt niet waarom ze zulke mods maken :huh: ze maken toch ook geen mods voor een zwarte tommy vercetti :lol: Ik ben blank, dus ik speel het liefst met een blanke. Ik heb niks tegen negers, maar ik vind blanken nu eenmaal mooier dan zwarten, omdat ik zelf ook blank ben. Ik had al gehoopt op een mod zoals deze, maar dan moet hij natuurlijk grafisch wel mooi zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.