Jump to content

[RDR] Waar kan ik Boars (wilde zwijnen) vinden?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb alle Ranks al level 10, behalve die ene waar je 3 Armadillo's (gordeldieren) en 5 Boars (wilde zwijnen) moet doden, daar ben ik pas bij Rank 4. Heeft iemand enig idee waar ik die Boars kan vinden? Ik heb er al eens 1 vermoord (staat in m'n statistieken), maar heb geen idee waar dat was.

Laat maar, ik heb de 5 boars al gevonden ;)

En dit klinkt misschien dom, maar kan iemand mij uitleggen hoe je moet pokeren? Ik heb me er in real life nooit in geïnteresseerd dus weet ik niet hoe het moet, en met de uitleg in het spel kom ik ook niet veel verder. Alvast bedankt.

En nu ik toch vragen aan het stellen ben: hebben jullie ook dat als je bijvoordbeeld zo'n gebied hebt overgenomen, zoals Tumbleweed of Fort Mercer, dat er dan na een tijdje gewoon weer precies dezelfde overneem-extra missie komt? Of is dat een fout in mijn game? (edit: ik heb het over die hideouts, waar je gebouwen of gebieden moet overnemen van gangsters).

En je kan denk ik nooit in de auto's rijden he? Ik heb net de eerste missie in Blackwater gedaan en daar moest je achterin een auto rijden, maar ik denk niet dat je ooit achter het stuur kan.

Alvast bedankt voor jullie antwoorden.

Bewerkt: door Spel
Geplaatst:

Je kan niet in een auto rijden, alleen gebruik maken van de auto als hulpmiddel voor diegene die de missie al hebben gedaan die weten dat.

en die boars kan je vinden bij; Noord west van Mac farlane's ranch in hennigan's stead en in tall trees ten oosten van pacific union railroad camp

ze zijn inderdaad wat lastiger te vinden, ik heb ze gevonden in de avond schemering/nacht dan zijn ze wat actiever heb ik het idee.

Geplaatst:

Bait helpt ook erg goed, ik heb meer moeite met de armadillo's :bonk:

Armadillo's zijn niet zo moelijk te vinden gewoon even rondrijden rond het plaatsje aramdillo vooral bij wegen/spoorwegen en bij rotspartijen daar kruipen ze over de grond heen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...