Jump to content

Tbogt: auto's modden zoals in SA?


wearenotreal

Recommended Posts

Het kan... Ongeveer op dezelfde manier, maar niet precies... Handling.dat en andere text bestanden zijn nu gecrypteerd, dus je moet eerst een "mod"(is het eigenlijk niet, maar toch) downloaden met de uncrypted text en data bestanden. Daarna kun je op dezelfde manier modden.

Let wel: Je moet SparkIV gebruiken in plaats van IMGTool! SparkIV staat gelijk als eerste link op Google, dus dat is geen probleem ;)...

Overigens, dit kun je beter in het modding forum vragen (Modding forum), maar goed.. :)

@hieronder: :7 Ik faal :7

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Het kan... Ongeveer op dezelfde manier, maar niet precies... Handling.dat en andere text bestanden zijn nu gecrypteerd, dus je moet eerst een "mod"(is het eigenlijk niet, maar toch) downloaden met de uncrypted text en data bestanden. Daarna kun je op dezelfde manier modden.

Let wel: Je moet SparkIV gebruiken in plaats van IMGTool! SparkIV staat gelijk als eerste link op Google, dus dat is geen probleem ;)...

Overigens, dit kun je beter in het modding forum vragen (Modding forum), maar goed.. :)

Wel, daar had ik het dus niet over. Ik bedoelde ingame modden, zoals andere velgen, kleur veranderen, patronen aanbrengen, nitro steken, ...

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan met Simple native 5.8 (Of de nieuwste, ik weet niet welke dat is) Kun je Nitro gebruiken in TBoGT, velg kleur kan soms veranderd worden, de hele auto kleur wel. Allemaal met Simple native 5.8

Link to comment
Delen op andere websites

*Even m'n keiharde faal van hierboven wegwerken*...

En Simple Native is dus een ingame trainer, waarmee je een menu en opties hebt om bijvoorbeeld godmode aan te zetten, maar ook om auto's met een Skylift op te kunnen pakken. Hiermee kun je de auto's die als gangcars rondrijden dus tunen: van de Sultan bestaat bijvoorbeeld een gangcar met de Sultan RS spoiler, gouden velgen en een lichte sideskirts + voorspoilertje en een luchtinlaat zoals een Mitsubishi Evo. Ook kun je met de trainer een soort neon op je auto zetten(die optie werkt in multiplayer weer anders, want in single player is het vrij realistische neon, in multiplayer kun je straatlantaarntjes en vliegveld lampjes onder je auto plakken..). Ook kun je inderdaad de kleuren in elke mogelijke kleur veranderen...

En in TBOGT heb je dus ook de optie om nitro(uit de missie en multiplayer races) te installeren op je auto, alleen die moet dan per se aangezet worden in de trainer(dus niet: Auto stelen, nitro aan, auto op je parkeerplaats saven, en dat de nitro dan altijd op die auto blijft zitten)...

@DJ-Unit: nieuwste versie is als het goed is 5.9...

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, het kan op de consoles inderdaad niet.

Het gerucht verspreidde zich doordat Rockstar een screen van TBOGT zou hebben gereleased van een gemodde Super GT, maar achteraf bleek dit een screen van de F620 te zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor de info, heren. Wel jammer, het had best goed bij het verhaal en de hele sfeer gepast.

@Mythbuster: ik had iets duidelijker moeten zijn, excuses.

Ik vind het trouwens best wel een goed idee om in TBOGT de missies opnieuw te kunnen spelen. Ik vermoed dat ze dat maar in één van de drie verhalen gestopt hebben om het testen, om te zien wat de reacties zouden zijn.

Bewerkt: door wearenotreal
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor de info, heren. Wel jammer, het had best goed bij het verhaal en de hele sfeer gepast.

@Mythbuster: ik had iets duidelijker moeten zijn, excuses.

Ik vind het trouwens best wel een goed idee om in TBOGT de missies opnieuw te kunnen spelen. Ik vermoed dat ze dat maar in één van de drie verhalen gestopt hebben om het testen, om te zien wat de reacties zouden zijn.

Nee, voor het halen van de 100% in de missies.

Link to comment
Delen op andere websites

Uiteraard, maar 'om de reacties af te wachten' lijkt me wel de reden dat ze het maar in één van de drie verhalen gestopt hebben.

Bewerkt: door wearenotreal
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...