marcelheerde Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Hallo, Ik weet wel hoe de besturing moet bij deze missie alleen ik kan hem niet halen!Om precies te zijn heb ik de missie 35x opnieuw gedaan en ik heb hem nog steeds niet gehaalt!Hoe moet deze missie? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
schwarzie2478 Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Wat ik gedaan heb om er door te geraken: maak dat je knoppen logische liggen voor de verschillende bewegingen Ik heb de pijltjestoesten gebruikt... Daarna is het een kwestie van timing, op het moment dat het pijltje in de cirkel passeert, moet de vering zijn hoogtepunt bereiken. -> Heel klein beetje ervoor mikken dus... Je krijgt telkens een melding over de juistheid van je timing. PS: het blijft wel een irritante missie en ik ga zeker niet opnieuw zo'n meeting aandoen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marcelheerde Geplaatst: 22 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Wat ik gedaan heb om er door te geraken:maak dat je knoppen logische liggen voor de verschillende bewegingen Ik heb de pijltjestoesten gebruikt... Daarna is het een kwestie van timing, op het moment dat het pijltje in de cirkel passeert, moet de vering zijn hoogtepunt bereiken. -> Heel klein beetje ervoor mikken dus... Je krijgt telkens een melding over de juistheid van je timing. PS: het blijft wel een irritante missie en ik ga zeker niet opnieuw zo'n meeting aandoen. Okey dankje! Ik stond toen voor met 940 punten en dacht dat ik ging winnen alleen toen gingen de laatste mis en toen had hij nog ff snel van mij gewonnen! Maar ik snap nu wat je bedoelt dus ik ga het zo ff proberen! Bedankt dat je het ff hebt gezegt! Met vriendelijke groet Marcel, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta boy Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 ken je hem ook doen als je een cheat gebruikt dat de game play slomer gaat of maakt dat niks iut Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rappz Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Misschien een goed idee om bv het geluid uit te zetten. Dus gewoon goed kijken naar de pijltjes, wordt je ook niuet afgeleid door die lompe gansters Nog een paar tips: 1) ga gewoon door, denk niet te snel dat je het niet haalt 2) haal het pijltje als hij precies in het rondje zit 3) Werk met 2 handen. Werkte bij mij wel goed met de pijltjestoetse. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marcelheerde Geplaatst: 23 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 Misschien een goed idee om bv het geluid uit te zetten. Dus gewoon goed kijken naar de pijltjes, wordt je ook niuet afgeleid door die lompe gansters Nog een paar tips: 1) ga gewoon door, denk niet te snel dat je het niet haalt 2) haal het pijltje als hij precies in het rondje zit 3) Werk met 2 handen. Werkte bij mij wel goed met de pijltjestoetse. Okey bedankt Maar kun je die toetsen ook verandere?want ik moet nu elke keer die missie doen met die pijltjes toetsen waar cijfers op staan en dat is best wel naar! Maar ik zal de muziek wel uitzetten! Bedankt Gr marcel, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.