Freaksken Geplaatst: 25 mei 2010 Rapport Geplaatst: 25 mei 2010 (bewerkt) FS Dinghy Door Sandra en Freaksken Verwijder de credits niet, release en verander het script zeker niet zonder onze permissie. Danku. Voorwoord: Ik heb dit idee van San Vice, dat is een TC. Ik speelde het en na een tijdje viel ik wel eens in het water en ik ontdekte dat er een dinghy naast je spawnde. Ik dacht: hm zou dat in samp ook mogelijk zijn. Mijn script ervaring stond nog niet ver genoeg om het toen zelf te ontwikkelen (1.5 jaar geleden). Dus ik vroeg het hier en Sandra kwam met een zeer eenvoudig script. Dat heb ik dan ook ten volste gebruikt. Nu staat men scriptkennis ver genoeg om er enkele verbeteringen aan te brengen. Want als je het zolang gebruikt ontdek je toch een paar gebreken. Dus ik vroeg aan Sandra of ik het mocht verbeteren en ik kreeg de toestemming. En voilà nu ben ik hier beland en is het aan jullie om te zeggen wat jullie ervan vinden. Installeren: Downloaden en in de Filterscripts map plakken. Dan voeg je in server.cfg bij de filterscripts dit toe: Dinghy Commands: /dinghy: om het aan en af te zetten voor jou alleen, dus niet voor andere spelers Gebruiken: Je gaat ingame en typt dit: /dinghy Dan zal er nu een dinghy spawnen voor jou als je in het water valt. Als er een dinghy gespawnt is zal hij verdwijnen als je doodgaat en er zal een nieuwe spawnen als je in het water komt. Als er een dinghy gespawnt is zal hij verdwijnen als hij kapot is en er zal een nieuwe spawnen als je in het water komt. Als er een dinghy gespawnt is zal hij verdwijnen als je het command terug afzet. Als er een dinghy gespawnt is zal hij verdwijnen als je in een ander voertuig stapt, bv boot en er zal een nieuwe spawnen als je in het water komt. Als er een dinghy gespawnt is zal hij verdwijnen als je 50 yards van hem bent verwijdert en er zal een nieuwe spawnen als je in het water bent. Als er een dinghy gespawnt is zal hij verdwijnen als je uit het water gaat en er zal een nieuwe spawnen als je in het water komt. ==> Dit geldt allemaal per speler, dus een dinghy zal niet verdwijnen als BV een ander uit het water gaat. Wel, het is eigenlijk allemaal moeilijk om uit te leggen, DUS test het gewoon zelf. Video: http://www.youtube.com/watch?v=ovbWtNIN5j8&feature=player_embedded Bugs: Momenteel zijn er nog geen bekent. Als je er een vindt post of meldt deze dan zo vlug mogelijk. Download: .pwn .amx Special Thanx To: Sandra: om het begin te maken. Mijzelf (Freaksken): om het script bij te werken. @Sandra: als je nog iets toe te voegen hebt, ga je gang Please comment en wij staan open voor suggesties! Bewerkt: 25 mei 2010 door Freaksken Reageren
Megadreams Geplaatst: 25 mei 2010 Rapport Geplaatst: 25 mei 2010 Best leuk gemaakt maar toch erg simpel, en dat maakt het juist zo leuk een goed bedacht script dat niet al te moeilijk is. KUTGW Reageren
GTAguillaume Geplaatst: 25 mei 2010 Rapport Geplaatst: 25 mei 2010 Ziet er leuk uit, alleen jammer dat het idee niet van jouw komt. Reageren
Casss Geplaatst: 26 mei 2010 Rapport Geplaatst: 26 mei 2010 Ziet er leuk uit, alleen jammer dat het idee niet van jouw komt. Komt het wel, maar Sandra heeft deels het script gemaakt. Reageren
Freaksken Geplaatst: 26 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2010 Ziet er leuk uit, alleen jammer dat het idee niet van jouw komt. Zie het gewoon als een samewerking Reageren
treindom Geplaatst: 4 januari 2011 Rapport Geplaatst: 4 januari 2011 XD ik lees het nu pas. Maar kan je erg ook voor zorgen dat mensen die bij de cops [sAPD] zitten dat niet kunnen. Want dit is ideaal voor sus om te ontsnappen. Reageren
Megadreams Geplaatst: 4 januari 2011 Rapport Geplaatst: 4 januari 2011 Ja als je het FS aanpast wel (en eventueel in je gamemode verwerkt). Je moet dan bij het spawnen van een dinghy (of bij het commando) of de speler bij dat team zit of niet. Reageren
treindom Geplaatst: 5 januari 2011 Rapport Geplaatst: 5 januari 2011 sdat snap ik maar ik script niet zolang dus ik weet niet hoe dat moet. Reageren
killer37 Geplaatst: 6 januari 2011 Rapport Geplaatst: 6 januari 2011 sdat snap ik maar ik script niet zolang dus ik weet niet hoe dat moet. Ik heb ff naar je code gekeken en ik ik heb net uitgevonden hoe je het moet doen (na een beetje puzelen ) Het ziet er misschien wat raar uit, maar ik heb het getest en bij mij werkte het. Zorg ervoor dat OnPlayerCommandText er zo uit ziet: public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(strcmp(cmdtext, "/dinghy", true) == 0) { if(GetPlayerSkin(playerid) > 279) { if(GetPlayerSkin(playerid) < 289) { SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, "You can't use this command as police officer!"); } if(GetPlayerSkin(playerid) == 165) { SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, "You can't use this command as police officer!"); } if(GetPlayerSkin(playerid) == 166) { SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, "You can't use this command as police officer!"); } } else { if(DinghyOn[playerid] == false) { DinghyOn[playerid] = true; DinghyCreated[playerid] = false; SendClientMessage(playerid, 0x88FF00AA, "A Dinghy will spawn when you fall into the water!"); } else if(DinghyOn[playerid] == true) { DinghyOn[playerid] = false; DinghyCreated[playerid] = false; SendClientMessage(playerid, 0xFFAA00AA, "A Dinghy will not spawn anymore when you fall into the water!"); DestroyVehicle(Dinghy[playerid]); } } return 1; } return 0; } Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.