Jump to content

Verwarring Diamanten


Mestdagh11

Recommended Posts

verliezen? de diamanten werden toch gevonden in de vuilniszakken, luis liep daar gewoon toevallig voorbij

Dan heeft R* Games niet goed genoeg over het script nagedacht. Als er nou ergens een afvalstortplaats in LC was, zou de zwerver ze daar wel mogen vinden.

Het kan toch ook niet zijn dat die diamanten nog in de vuilbakken zaten van de missie Taking in the trash? Want die waren allemaal in Algonquin, en niet in Dukes...

Jij maakt het alleen maar ingewikkeld met je theorieën die nergens op slaan. Over die vuilniszakken is na die missie al lang geen sprake meer. Luca Silvestri, één van de vuilnismannen gaat er met de diamanten vandoor, waarna Niko hem vermoord en de diamanten aan Ray overhandigd. Daarna worden ze tijdens het verkopen opnieuw gestolen door Luis Lopez, wie ze achteraf ruilt voor de vrijlating van Gracie. De diamanten worden tijdens deze missie (Diamonds are a Girl's Best Friend) door één van Bulgarins mannen af een platform gegooid, waarbij ze in de laadbak van een vrachtwagen vallen. Deze brengt ze naar een stortplaats, die vreemd genoeg Meadows Park blijkt te zijn.

Wanneer Luis na het vermoorden van Bulgarin Tony ontmoet aan de Monoglobe, zal hij Kapowitz omver lopen, wanneer deze loopt te snollen in één van de vuilnisbakken. Hierbij vindt hij tot zijn grote geluk de diamanten. Met deze koopt hij zoals ik al zei een grote villa in Alderney en een wapen- en likeur winkel in Vice City.

waarschijnlijk wel. rockstargames lijkt me te professioneel om zo'n fouten in het script te maken

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Zwerver

    8

  • jvj

    7

  • Mestdagh11

    6

  • Svenie

    5

Jij maakt het alleen maar ingewikkeld met je theorieën die nergens op slaan. Over die vuilniszakken is na die missie al lang geen sprake meer. Luca Silvestri, één van de vuilnismannen gaat er met de diamanten vandoor, waarna Niko hem vermoord en de diamanten aan Ray overhandigd. Daarna worden ze tijdens het verkopen opnieuw gestolen door Luis Lopez, wie ze achteraf ruilt voor de vrijlating van Gracie. De diamanten worden tijdens deze missie (Diamonds are a Girl's Best Friend) door één van Bulgarins mannen af een platform gegooid, waarbij ze in de laadbak van een vrachtwagen vallen. Deze brengt ze naar een stortplaats, die vreemd genoeg Meadows Park blijkt te zijn.

Wanneer Luis na het vermoorden van Bulgarin Tony ontmoet aan de Monoglobe, zal hij Kapowitz omver lopen, wanneer deze loopt te snollen in één van de vuilnisbakken. Hierbij vindt hij tot zijn grote geluk de diamanten. Met deze koopt hij zoals ik al zei een grote villa in Alderney en een wapen- en likeur winkel in Vice City.

Ja ik weet het, maar het kwam gewoon in me op. Belanden die diamanten tijdens de missie Diamonds are a Girl's Best Friend niet in een vrachtwagen met zand/grind of zoiets?

Link to comment
Delen op andere websites

Jij maakt het alleen maar ingewikkeld met je theorieën die nergens op slaan. Over die vuilniszakken is na die missie al lang geen sprake meer. Luca Silvestri, één van de vuilnismannen gaat er met de diamanten vandoor, waarna Niko hem vermoord en de diamanten aan Ray overhandigd. Daarna worden ze tijdens het verkopen opnieuw gestolen door Luis Lopez, wie ze achteraf ruilt voor de vrijlating van Gracie. De diamanten worden tijdens deze missie (Diamonds are a Girl's Best Friend) door één van Bulgarins mannen af een platform gegooid, waarbij ze in de laadbak van een vrachtwagen vallen. Deze brengt ze naar een stortplaats, die vreemd genoeg Meadows Park blijkt te zijn.

Wanneer Luis na het vermoorden van Bulgarin Tony ontmoet aan de Monoglobe, zal hij Kapowitz omver lopen, wanneer deze loopt te snollen in één van de vuilnisbakken. Hierbij vindt hij tot zijn grote geluk de diamanten. Met deze koopt hij zoals ik al zei een grote villa in Alderney en een wapen- en likeur winkel in Vice City.

Ja ik weet het, maar het kwam gewoon in me op. Belanden die diamanten tijdens de missie Diamonds are a Girl's Best Friend niet in een vrachtwagen met zand/grind of zoiets?

Heel juist! Ik denk niet dat zo'n vrachtwagen vol met zand in een paar vuilnisbakken kan, niet?

Volgens wat ik allemaal lees moet ik besluiten: De diamanten die in de vrachtwagen zijn gegooid, zijn via via in een gewone vuilniszak gekomen.

Nog detail: Kapowitz is een vietnamees, op de foto(die hier werd getoond) stond iemand zonder spleetogen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Merkte dit ook al op maar zei er niks van, ik lees de reacties maar wordt er niks weiser van, Doordat de zwerver Luis in Meadows half omstoot vallen de Diamanten uit zijn zak op de grond en de zwerver neemt ze mee.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik weet het, maar het kwam gewoon in me op. Belanden die diamanten tijdens de missie Diamonds are a Girl's Best Friend niet in een vrachtwagen met zand/grind of zoiets?

Heel juist! Ik denk niet dat zo'n vrachtwagen vol met zand in een paar vuilnisbakken kan, niet?

Volgens wat ik allemaal lees moet ik besluiten: De diamanten die in de vrachtwagen zijn gegooid, zijn via via in een gewone vuilniszak gekomen.

Nog detail: Kapowitz is een vietnamees, op de foto(die hier werd getoond) stond iemand zonder spleetogen. :puh:

De diamanten zijn gewoon vanuit die vrachtwagen geteleporteerd met Simple Native Trainer, de GTA wereld is toch niet realistisch! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Nog detail: Kapowitz is een vietnamees, op de foto(die hier werd getoond) stond iemand zonder spleetogen. :puh:

Kapowitz is een veteraan van de Vietnamese Oorlog :7 .

Inderdaad best fascinerend hoe die diamanten van in een truck vol zand in een gewone vuilniscontainer komen.

Misschien zijn er nog tussenstappen die ergens nog in het IV-era worden uitgelegd, niks is zeker, maar alles is mogelijk...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik merkte al op in de missie "Clean Getaway" dat die zwerver die Vlad wegschopt in de cutscene erg op Kapowitz lijkt en heb dat ook gemeld in een ander topic over dit onderwerp :*D

Link to comment
Delen op andere websites

dit is een vraag die ik ooit ook eens had gevraagt maar geen antwoordt heb op gekregenduh.gif

maar ik heb goed opgelet tijdens het verhaal van tlad daar zie je dat er 2 diamanten zijn

meschiens alebei in een andere zakjeconfused2.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Ik mis het gebruik van spoilers :N

Hierdoor kom je heel veel te weten over de verhaallijn die je niet wilt weten

Niet zeuren, als wij een spoiler nodig achten gebruiken we die wel. Sowieso heeft bijna iedereen hier IV al uitgespeeld.

dit is een vraag die ik ooit ook eens had gevraagt maar geen antwoordt heb op gekregenduh.gif

maar ik heb goed opgelet tijdens het verhaal van tlad daar zie je dat er 2 diamanten zijn

meschiens alebei in een andere zakjeconfused2.gif

Vind ik knap dat je dat ziet, gezien je de diamanten in geen van de Episodes goed ziet.

Link to comment
Delen op andere websites

Het gaat niet om 2 Diamanten maar een zakje met allemaal kleinere diamantjes die samen 2 miljoen waard zijn.

Ín TlaD wordt het zakje diamanten opgesplitst en in verschillende vuilniszakkenverstopt om vijanden een loer te draaien :7

Link to comment
Delen op andere websites

Niet zeuren, als wij een spoiler nodig achten gebruiken we die wel. Sowieso heeft bijna iedereen hier IV al uitgespeeld.

Ik niet

Bewerkt: door Alexxxxxxxxxx
Link to comment
Delen op andere websites

Niet zeuren, als wij een spoiler nodig achten gebruiken we die wel. Sowieso heeft bijna iedereen hier IV al uitgespeeld.

Ik niet

Inderdaad, veel mensen hebben het spel nog niet uitgespeeld en voor die is het fijner om spoilers te gebruiken. Zo kwam ik er ook achter wat er gebeurde met TBoGT..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...