Sky_ Geplaatst: 25 mei 2010 Rapport Geplaatst: 25 mei 2010 Oké, mijn topictitel maakt al het al zo goed als duidelijk. Ik heb een samung star wifi gekocht, om om mijn draadloze internetverbinding te kunnen. Maar als ik WiFi aanzet, zie ik mijn verbinging, ik druk op verbinden en het blijft 2 minuten op "verbinden.." staan en dan zegt het: verbinding verbroken. Iemand oplossong of idee? Reageren
rlouage Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 Oké, mijn topictitel maakt al het al zo goed als duidelijk. Ik heb een samung star wifi gekocht, om om mijn draadloze internetverbinding te kunnen. Maar als ik WiFi aanzet, zie ik mijn verbinging, ik druk op verbinden en het blijft 2 minuten op "verbinden.." staan en dan zegt het: verbinding verbroken. Iemand oplossong of idee? Dag, ik heb hetzelfde probleem, iemand een oplossing? mvg Robrecht Reageren
ikt Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 Simpel: SMSje naar een adres an je internet provider, en je krijgt als het goed is een SMSsje terug met de goede instellingen voor je mobiel. Reageren
Sky_ Geplaatst: 8 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2010 Simpel: SMSje naar een adres an je internet provider, en je krijgt als het goed is een SMSsje terug met de goede instellingen voor je mobiel. Als iemand dit ooit nog moest lezen, ik heb de oplossing (al een tijdje..) Zet je WiFi aan Zoek naar draadloze netwerken Sleep het netwerk naar de knop WiFi Stel het kanaal in, dus netwerksleutel etc. Sla op en de verbinding werkt Vrij logisch eigelijk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.