larsjezutphen Geplaatst: 25 mei 2010 Rapport Geplaatst: 25 mei 2010 Hee ik lees net dit. http://reddead.wikia.com/wiki/Burglary heeft iemand dit al gedaan zo ja hoe. Reageren
PowerPats Geplaatst: 25 mei 2010 Rapport Geplaatst: 25 mei 2010 Ik weet wel dat je in de saloon in Armadillo in kasten kan graaien en daar geld enz uit haalt. Ik weet niet of dat onder Burglary valt, maar waarschijnlijk wel. Reageren
larsjezutphen Geplaatst: 25 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2010 Ik weet wel dat je in de saloon in Armadillo in kasten kan graaien en daar geld enz uit haalt. Ik weet niet of dat onder Burglary valt, maar waarschijnlijk wel. O dat wist ik niet morgen ma effe proberen. maar je kan ook mensen thuis beroven. Reageren
Mrkwark Geplaatst: 26 mei 2010 Rapport Geplaatst: 26 mei 2010 je trekt je pistool richtie op een persoon die je jou ziet en dan komt er rob rechts onder te staan Reageren
Dakendak Geplaatst: 26 mei 2010 Rapport Geplaatst: 26 mei 2010 Op die site staat dat je in huizen kan komen? Maar ik kan dat niet? Reageren
Mrkwark Geplaatst: 26 mei 2010 Rapport Geplaatst: 26 mei 2010 Op die site staat dat je in huizen kan komen? Maar ik kan dat niet? ik wel gewoon naar binnen gaan Reageren
Dakendak Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Geplaatst: 29 mei 2010 Op die site staat dat je in huizen kan komen? Maar ik kan dat niet? ik wel gewoon naar binnen gaan In welke stad dan? Reageren
madviper Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Geplaatst: 29 mei 2010 Bijna in elke stad kun je wel huizen betreden. Bijv het klooster bij Las Hermanas of Rathskeller Fork, daar kun je vrij rondlopen en de kasten en lades leegroven als je wilt, je wordt dan natuurlijk wel gezien. Even snel de getuige afkopen en je bent klaar, of ja vermoorden, dat kan ook. Dat zijn iedergeval 2 plaatsen waar het mij is overkomen. Reageren
Dakendak Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Geplaatst: 29 mei 2010 Bijna in elke stad kun je wel huizen betreden. Bijv het klooster bij Las Hermanas of Rathskeller Fork, daar kun je vrij rondlopen en de kasten en lades leegroven als je wilt, je wordt dan natuurlijk wel gezien. Even snel de getuige afkopen en je bent klaar, of ja vermoorden, dat kan ook. Dat zijn iedergeval 2 plaatsen waar het mij is overkomen. Kan dat ook bij Armadillo? Want dat gaat niet bij mij (PS3) Reageren
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 31 mei 2010 Rapport Geplaatst: 31 mei 2010 (bewerkt) Bijna in elke stad kun je wel huizen betreden. Bijv het klooster bij Las Hermanas of Rathskeller Fork, daar kun je vrij rondlopen en de kasten en lades leegroven als je wilt, je wordt dan natuurlijk wel gezien. Even snel de getuige afkopen en je bent klaar, of ja vermoorden, dat kan ook. Dat zijn iedergeval 2 plaatsen waar het mij is overkomen. Kan dat ook bij Armadillo? Want dat gaat niet bij mij (PS3) Nee dar zijn niet zoveel huizen. Alleen winkels. En by de bank moet je het raam inschieten. Bewerkt: 31 mei 2010 door JordanMaster Reageren
Dakendak Geplaatst: 2 juni 2010 Rapport Geplaatst: 2 juni 2010 Bijna in elke stad kun je wel huizen betreden. Bijv het klooster bij Las Hermanas of Rathskeller Fork, daar kun je vrij rondlopen en de kasten en lades leegroven als je wilt, je wordt dan natuurlijk wel gezien. Even snel de getuige afkopen en je bent klaar, of ja vermoorden, dat kan ook. Dat zijn iedergeval 2 plaatsen waar het mij is overkomen. Kan dat ook bij Armadillo? Want dat gaat niet bij mij (PS3) Nee dar zijn niet zoveel huizen. Alleen winkels. En by de bank moet je het raam inschieten. Of rustig de deur open doen Reageren
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 3 juni 2010 Rapport Geplaatst: 3 juni 2010 Bijna in elke stad kun je wel huizen betreden. Bijv het klooster bij Las Hermanas of Rathskeller Fork, daar kun je vrij rondlopen en de kasten en lades leegroven als je wilt, je wordt dan natuurlijk wel gezien. Even snel de getuige afkopen en je bent klaar, of ja vermoorden, dat kan ook. Dat zijn iedergeval 2 plaatsen waar het mij is overkomen. Kan dat ook bij Armadillo? Want dat gaat niet bij mij (PS3) Nee dar zijn niet zoveel huizen. Alleen winkels. En by de bank moet je het raam inschieten. Of rustig de deur open doen Loop jy maar eens door de deur van de bank in Armadillo. Lukt je toch niet Reageren
Dakendak Geplaatst: 12 juni 2010 Rapport Geplaatst: 12 juni 2010 Soms is de bank wel open hoor. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.