Dakendak Geplaatst: 12 juni 2010 Rapport Geplaatst: 12 juni 2010 Neem de achterdeur ^^ Of de voordeur. Reageren
Die Hard Geplaatst: 12 juni 2010 Rapport Geplaatst: 12 juni 2010 De enige manier om de bank van Armadillo te betreden is het raam inschieten/slaan en er dan doorheen springen. De voordeur en de achterdeur zijn namelijk allebei dicht. De achterdeur is alleen van binnen open te doen, als je er van buiten weer in wilt is hij op slot. Reageren
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 13 juni 2010 Rapport Geplaatst: 13 juni 2010 Zie je nou dat ik gelijk heb Reageren
Ak47 Geplaatst: 13 juni 2010 Rapport Geplaatst: 13 juni 2010 (bewerkt) >>> Door Kai-ShockWave: Laat dat soort reacties in het vervolg. <<< Bewerkt: 14 juni 2010 door Kai-ShockWave Reageren
viccard Geplaatst: 14 juni 2010 Rapport Geplaatst: 14 juni 2010 ik zweer je dat ik door de achterdeur naar binnen ben gegaan Reageren
larsjezutphen Geplaatst: 15 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2010 Zijn er verdern og banken die je kunt beroven. Reageren
Die Hard Geplaatst: 15 juni 2010 Rapport Geplaatst: 15 juni 2010 Zijn er verdern og banken die je kunt beroven. De bank op MacFarlane's Ranch is volgens mij ook beroofbaar. Reageren
Damos Geplaatst: 15 juni 2010 Rapport Geplaatst: 15 juni 2010 Zijn er verdern og banken die je kunt beroven. De bank op MacFarlane's Ranch is volgens mij ook beroofbaar. Ik heb trouwens nog geen bank gevonden in Viva La Mexico. Weet iemand of die er zijn? Of in the Blackwater regio? Reageren
Hayte Geplaatst: 15 juni 2010 Rapport Geplaatst: 15 juni 2010 In Blackwater komt er na een tijdje een bank-gerelateerde missie. Hij was in ieder geval tegenover het gebouw waar die twee FBI-achtige persoontjes altijd zijn, bij dat grote tuin ding daar. Reageren
Die Hard Geplaatst: 16 juni 2010 Rapport Geplaatst: 16 juni 2010 Zijn er verdern og banken die je kunt beroven. De bank op MacFarlane's Ranch is volgens mij ook beroofbaar. Ik heb trouwens nog geen bank gevonden in Viva La Mexico. Weet iemand of die er zijn? Of in the Blackwater regio? Same here. In Mexico heb ik ook nog geen banken gevonden, maar ze zijn ook niet te overvallen. In Blackwater komt er na een tijdje een bank-gerelateerde missie. Hij was in ieder geval tegenover het gebouw waar die twee FBI-achtige persoontjes altijd zijn, bij dat grote tuin ding daar. Jammer genoeg is die bank ook niet te overvallen. Je kan er wel naar binnen, maar je kan niet door die ijzeren deur waar je doorheen moet om achter de 'balie' te komen, die is altijd op slot. Reageren
jordycorba Geplaatst: 16 juni 2010 Rapport Geplaatst: 16 juni 2010 bij mij was de bank alleen op het begin dicht, maar zodra ik een keer binnen was kon ik gewoon door beide deuren Reageren
Niiek Geplaatst: 17 juni 2010 Rapport Geplaatst: 17 juni 2010 Het is mij ook nog niet gelukt om de bank van blackwater te overvallen, door de ramen springen naast die deur kan ook niet Reageren
Dakendak Geplaatst: 17 juni 2010 Rapport Geplaatst: 17 juni 2010 Ik loop toch door de voordeur hoor... Ik zal het eens filmen Reageren
Die Hard Geplaatst: 17 juni 2010 Rapport Geplaatst: 17 juni 2010 Ik loop toch door de voordeur hoor... Ik zal het eens filmen Je kan wel naar binnen via de voordeur van de bank, maar niet via de deur waardoor je achter de balie kan komen. Dus kan je hem ook niet overvallen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.