kuyt Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 ik heb nu 10 missie's gedaan hoeveel zijn er in totaal (kheb al via de zoekfunctie gekeken) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 (bewerkt) Ik weet niet precies welke missie je bedoelt maar volgens mij bedoel je de trucking missie. En daar zijn er maar 8 missies van in totaal. Als het fout heb vertel dan even duidelijk wat je bedoelt. Bewerkt: 22 juni 2005 door Levi_16 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kuyt Geplaatst: 22 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Ik weet niet precies welke missie je bedoelt maar volgens mij bedoel je de trucking missie.En daar zijn er maar 8 missies van in totaal. Als het fout heb vertel dan even duidelijk wat je bedoelt. dat zijn gewoon van die missies dat je binnen een tijd wat weg moet brengen of je moet zzo weiing mogelijk schade krijgen je kunt die missie's doen op de kaart zie je dan een soort vrachtwagen icoontje zulke missie's maar kheb er al 10 gehalld nu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Ik weet niet precies welke missie je bedoelt maar volgens mij bedoel je de trucking missie.En daar zijn er maar 8 missies van in totaal. Als het fout heb vertel dan even duidelijk wat je bedoelt. dat zijn gewoon van die missies dat je binnen een tijd wat weg moet brengen of je moet zzo weiing mogelijk schade krijgen je kunt die missie's doen op de kaart zie je dan een soort vrachtwagen icoontje zulke missie's maar kheb er al 10 gehalld nu deze dus: klik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 (bewerkt) Had ik het toch goed. Jij bedoelt deze missie. klik En daar kan je er geen 10 alleen maar 8. Dus waarschijnlijk ben je allang klaar moet je maar eens gaan kijken of je nog missies kan doen zo ja dan ben je nog niet klaar zo nee dan nog niet. Een vergissing is niet erg. Kijk hier maar. Bewerkt: 22 juni 2005 door Levi_16 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Als je aan 8 zit heb je ze voltooid maar je kan wat bijverdienen als je nog wat trucking missie's doet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster28 Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Had ik het toch goed.Jij bedoelt deze missie. klik En daar kan je er geen 10 alleen maar 8. Dus waarschijnlijk ben je allang klaar moet je maar eens gaan kijken of je nog missies kan doen zo ja dan ben je nog niet klaar zo nee dan nog niet. Een vergissing is niet erg. Kijk hier maar. je kan er wel tien hebben alleen ze worden steeds herhaald alleen steeds iets moelijker. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kuyt Geplaatst: 22 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 oke bedankt iedereen dit topic kan wel dicht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 (bewerkt) oke bedankt iedereen dit topic kan wel dicht vraag niet om slotjes... die worden er alleen op gezet als er gespammed wordt laat deze dus lekker rusten Bewerkt: 22 juni 2005 door jowx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.