Jump to content

[UPG][€200-300]Casss

Recommended Posts

Geplaatst:

GTA IV zal misschien op medium werken. Dat is mede afhankelijk van je schermresolutie. Hoeveel is jouw resolutie?

• Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Casss

25

• Sprunk

8

• Hayte

5

• Djmaddox

5

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

GTA IV zal misschien op medium werken. Dat is mede afhankelijk van je schermresolutie. Hoeveel is jouw resolutie?

1280x1024 maar misschien koop ik een breed beeldscherm. GTA:SA kan wel ten bijna alle tijden op high toch?

Geplaatst:

1280x1024 maar misschien koop ik een breed beeldscherm. GTA:SA kan wel ten bijna alle tijden op high toch?

Met die videokaart+ CPU wel, ja.

Geplaatst: (bewerkt)

Jeuh! Dat wou ik, een PC die op GTAIV medium kan spelen! Maar werkt die samenstelling nou met of zonder de BIOS update? icon_cab.gif En heb ik nog een nieuwe koeler nodig of wordt die C2D niet veel heter dan een Pentium D?

Bewerkt: door Casss
Geplaatst:

Geen idee of je een update nodig hebt maar normaal gesproken krijg je een koeler bij je cpu.

Lekker onduidelijk. Volgensmij bedoel je:

Ik weet niet of je een BIOS update nodig hebt en normaal gesproken krijg je een koeler bij je cpu.

Geplaatst:

Jeuh! Dat wou ik, een PC die op GTAIV medium kan spelen! Maar werkt die samenstelling nou met of zonder de BIOS update? icon_cab.gif En heb ik nog een nieuwe koeler nodig of wordt die C2D niet veel heter dan een Pentium D?

Ik zei niet dat IV op medium kon, ik zei dat SA op High kon. IV zal het wss op low-medium doen als je resolutie niet te groot is.

Geplaatst:

Ik zei niet dat IV op medium kon, ik zei dat SA op High kon. IV zal het wss op low-medium doen als je resolutie niet te groot is.

Maar het draait wel soepel toch? (GTAIV low-medium) En hoelang kan ik hier eigenlijk nog mee door?

Geplaatst:

ik heb ook een 1280x1024 scherm en een C2D (GeForce 8800GT) met dit kan ik gta iv spelen op medium-high. dan loopt hij wel 100% gebruik.

ik heb ook een 1280x1024 scherm en een C2D (GeForce 8800GT) met dit kan ik gta iv spelen op medium-high. dan loopt hij wel 100% gebruik.

Nou weet ik niet of die nou beter of slechter is dan die videokaart die erin zit. crazy.gif

Geplaatst:

Flitskikker InfoTool geeft 1280x768 aan, of zit dat hem gewoon keihard te spacen omdat het ook al het moederbord/sloten verkeerd aangeeft?

Geplaatst:

Flitskikker InfoTool geeft 1280x768 aan, of zit dat hem gewoon keihard te spacen omdat het ook al het moederbord/sloten verkeerd aangeeft?

Wat bedoel je daarmee?

Maar nou heb ik nog steeds een paar vraagjes:

1. Hoelang gaat deze PC nog mee (nieuwe games kunnen spelen)

2. Werkt die update met of zonder update?

3. Wat is beter: die videokaart in de samenstelling of een 8800GT (want ik vind high toch wel een beetje vreemd met een C2D)

Geplaatst:

Wat bedoel je daarmee?

Dit:

display.gifBeeldscherm

• Fabrikant: (Standaardbeeldschermtypen)
  • Model: Algemeen niet-PnP-beeldscherm
  • Schermresolutie: 1280x768
  • Kleurdiepte: 32-bits
  • Frequentie: 60Hz

Oftewel, dat Flitskikker aangeeft dat je op 1280x768 i.p.v. 1280x1024 computert, en dus eigenlijk al een breedbeeld hebt? :? Maar, zoals gezegt, kan het ook dat Flitskikker hem aan het spacen is omdat die je moederbord ook al niet lekker aangaf :bier:

Geplaatst:

Oftewel, dat Flitskikker aangeeft dat je op 1280x768 i.p.v. 1280x1024 computert, en dus eigenlijk al een breedbeeld hebt? :? Maar, zoals gezegt, kan het ook dat Flitskikker hem aan het spacen is omdat die je moederbord ook al niet lekker aangaf :bier:

Hij gebruikt een verouderde versie van InfoTool, wellicht dat het daar aan ligt. ;)

Hij gebruikt een verouderde versie van InfoTool, wellicht dat het daar aan ligt. ;)

Ik zal het even uitleggen: Ik had een oude P4 PC en mijn vader en moeder op kantoor een Pentium D PC, toen die kapot ging (waarschijnlijk voeding) kochten zij een nieuwe en mocht ik de oude hebben, bij mijn oude Pentium 4 zit een 1280x1024 beeldscherm en bij die Pentium D zat een 1280.768 beeldscherm. Ik mocht alleen de kast hebben en zij houden het beeldscherm. Wanneer ik dat rapport maakte stond die PC nog in het kantoor een werkte deze nog (ergens in 2009) nu kan ik geen nieuw rapport maken omdat de PC die ik wil upgraden een kapotte voeding heeft. Gesnapt?

Heeft het beeldscherm eigenlijk ook iets met de kwaliteit van het gamen en de settings enzo te maken?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...