Djmaddox Geplaatst: 26 mei 2010 Rapport Geplaatst: 26 mei 2010 Ja, als je een resolutie hebt van 2x26'' schermen vraagt dat meer van je videokaart dan een 15'' schermpje. Reageren
Casss Geplaatst: 26 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2010 (bewerkt) Ja, als je een resolutie hebt van 2x26'' schermen vraagt dat meer van je videokaart dan een 15'' schermpje. Dus eigenlijk hoe kleiner het scherm hoe hoger de settings. Grappig. Bewerkt: 26 mei 2010 door Casss Reageren
Tjapie Geplaatst: 26 mei 2010 Rapport Geplaatst: 26 mei 2010 Ik zal het even uitleggen: Ik had een oude P4 PC en mijn vader en moeder op kantoor een Pentium D PC, toen die kapot ging (waarschijnlijk voeding) kochten zij een nieuwe en mocht ik de oude hebben, bij mijn oude Pentium 4 zit een 1280x1024 beeldscherm en bij die Pentium D zat een 1280.768 beeldscherm. Ik mocht alleen de kast hebben en zij houden het beeldscherm. Wanneer ik dat rapport maakte stond die PC nog in het kantoor een werkte deze nog (ergens in 2009) nu kan ik geen nieuw rapport maken omdat de PC die ik wil upgraden een kapotte voeding heeft. Gesnapt? Heeft het beeldscherm eigenlijk ook iets met de kwaliteit van het gamen en de settings enzo te maken? Aha, vandaar! Dan geeft hij dat wel gewoon goed weer, en heeft het moederbord er miss mee te maken dat het een oudere versie is (logisch, in 2009) zoals Flitskikker himself al zei Ja, als je een resolutie hebt van 2x26'' schermen vraagt dat meer van je videokaart dan een 15'' schermpje. Dus eigenlijk hoe kleiner het scherm hoe hoger de settings. Grappig. Nou eigenlijk niet, want als we gaan mierenneuken dan heeft de grote van het scherm er niks mee te maken, maar eerder de resolutie. Ik heb hier een 23'' scherm met een resolutie van 1920x1080 en een 43'' scherm met een resolutie van 1024x768, en toch heeft m'n PC het zwaarder met de 23 incher Dus i.p.v. de grote van het scherm moet je eerder kijken naar de resolutie hoezeer dit je PC belast. Verder heeft qua kwaliteit van het beeldscherm ook bijvoorbeeld de beeldhelderheid, contrast en dat soort details te maken of een scherm iets wel of niet mooi weergeeft. Reageren
Casss Geplaatst: 26 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2010 (bewerkt) Ik zal het even uitleggen: Ik had een oude P4 PC en mijn vader en moeder op kantoor een Pentium D PC, toen die kapot ging (waarschijnlijk voeding) kochten zij een nieuwe en mocht ik de oude hebben, bij mijn oude Pentium 4 zit een 1280x1024 beeldscherm en bij die Pentium D zat een 1280.768 beeldscherm. Ik mocht alleen de kast hebben en zij houden het beeldscherm. Wanneer ik dat rapport maakte stond die PC nog in het kantoor een werkte deze nog (ergens in 2009) nu kan ik geen nieuw rapport maken omdat de PC die ik wil upgraden een kapotte voeding heeft. Gesnapt? Heeft het beeldscherm eigenlijk ook iets met de kwaliteit van het gamen en de settings enzo te maken? Aha, vandaar! Dan geeft hij dat wel gewoon goed weer, en heeft het moederbord er miss mee te maken dat het een oudere versie is (logisch, in 2009) zoals Flitskikker himself al zei Ja, als je een resolutie hebt van 2x26'' schermen vraagt dat meer van je videokaart dan een 15'' schermpje. Dus eigenlijk hoe kleiner het scherm hoe hoger de settings. Grappig. Nou eigenlijk niet, want als we gaan mierenneuken dan heeft de grote van het scherm er niks mee te maken, maar eerder de resolutie. Ik heb hier een 23'' scherm met een resolutie van 1920x1080 en een 43'' scherm met een resolutie van 1024x768, en toch heeft m'n PC het zwaarder met de 23 incher Dus i.p.v. de grote van het scherm moet je eerder kijken naar de resolutie hoezeer dit je PC belast. Verder heeft qua kwaliteit van het beeldscherm ook bijvoorbeeld de beeldhelderheid, contrast en dat soort details te maken of een scherm iets wel of niet mooi weergeeft. Ik vind dit een perfect schermpje en het geeft alles perfect weer dus dat zit wel snor. 1. Hoelang gaat deze PC nog mee (nieuwe games kunnen spelen) 2. Werkt die upgrate met of zonder BIOS update? 3. Wat is beter: die videokaart in de samenstelling of een 8800GT (want ik vind high toch wel een beetje vreemd met een C2D) Bewerkt: 26 mei 2010 door Casss Reageren
Hayte Geplaatst: 26 mei 2010 Rapport Geplaatst: 26 mei 2010 Die pc zal wel een tijdje mee kunnen draaien, al denk ik dat je over twee tot drie jaar wel weer een nieuwe pc moet kopen. De upgrade zal denk ik zonder BIOS update gebeurd kunnen worden, als het er nergens bijstaat, tenminste. Ik ben er bijna zeker van dat de 5670 beter is dan de 8800GT. Reageren
Casss Geplaatst: 27 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2010 (bewerkt) Die pc zal wel een tijdje mee kunnen draaien, al denk ik dat je over twee tot drie jaar wel weer een nieuwe pc moet kopen. De upgrade zal denk ik zonder BIOS update gebeurd kunnen worden, als het er nergens bijstaat, tenminste. Ik ben er bijna zeker van dat de 5670 beter is dan de 8800GT. 2 tot 3 jaar is voor mij wel een beetje 4 tot 5 jaar. ik zit nu op een PC van 6 jaar oud. ShotYouDie: Speelt met een Core 2 Duo een een 8800GT op High. Op welke settings kan deze GTAIV/TBOGT/ELFC enz aan? Bewerkt: 27 mei 2010 door Casss Reageren
Sprunk Geplaatst: 27 mei 2010 Rapport Geplaatst: 27 mei 2010 High zal waarschijnlijk flink naar boven zijn afgerond door ShootYouDie, want zowel een C2D als een 8800GT zijn daar niet snel genoeg voor. Zoals reeds eerder is gezegd kun je GTA IV en de Episodes om en nabij Medium settings draaien. Bepaalde instellingen misschien lager, en andere misschien hoger. Reageren
Casss Geplaatst: 27 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2010 High zal waarschijnlijk flink naar boven zijn afgerond door ShootYouDie, want zowel een C2D als een 8800GT zijn daar niet snel genoeg voor. Zoals reeds eerder is gezegd kun je GTA IV en de Episodes om en nabij Medium settings draaien. Bepaalde instellingen misschien lager, en andere misschien hoger. Nou dat is fijn. Reageren
Casss Geplaatst: 30 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 (bewerkt) De vidoekaart is niet meer leverbaar. Welke moet ik nu nemen? Bewerkt: 31 mei 2010 door Casss Reageren
Sprunk Geplaatst: 31 mei 2010 Rapport Geplaatst: 31 mei 2010 En andere 5670 kaart pakken is wellicht een optie. Click Reageren
Casss Geplaatst: 31 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2010 En andere 5670 kaart pakken is wellicht een optie. Click Ik kon geen 5670 1GB vinden binnen mijn budget. Reageren
Sprunk Geplaatst: 31 mei 2010 Rapport Geplaatst: 31 mei 2010 Dan toch maar een 512MB versie halen. Reageren
Casss Geplaatst: 31 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2010 Dan toch maar een 512MB versie halen. Heeft dat invloed op de settings? En is mijn RAM wel genoeg? (2GB) Reageren
Hayte Geplaatst: 31 mei 2010 Rapport Geplaatst: 31 mei 2010 De XFX 1GB versie is maar vijf euro duurder dan de Club3D versie...? Reageren
Casss Geplaatst: 31 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2010 (bewerkt) De XFX 1GB versie is maar vijf euro duurder dan de Club3D versie...? Wist ik veel. Ik nu =1&product[196158]=1&product[100663]=1"]deze set. Kan ik daarmee gewoon op om en nabij medium spelen zonder lag? Wat is eigen dat met die PCI Express X16 2.1 & 2.0 Moet ik ook nog kijken of mijn moederbord dat ondersteund? Bewerkt: 31 mei 2010 door Casss Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.