Hayte Geplaatst: 31 mei 2010 Rapport Geplaatst: 31 mei 2010 Hangt af van het spel, maar elk spel zal wel minstens medium kunnen spelen. Over je PCIe vraag weet ik niet veel. Oh, en hoe je kon weten dat de XFX versie maar vijf euro duurder is en dus in je budget past? Fatsoenlijk je ogen gebruiken, a.k.a. leesvaardigheid, a.k.a. inspanning. Reageren
Casss Geplaatst: 31 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2010 Hangt af van het spel, maar elk spel zal wel minstens medium kunnen spelen. Over je PCIe vraag weet ik niet veel. Oh, en hoe je kon weten dat de XFX versie maar vijf euro duurder is en dus in je budget past? Fatsoenlijk je ogen gebruiken, a.k.a. leesvaardigheid, a.k.a. inspanning. GTAIV bijvoorbeeld... Reageren
Hayte Geplaatst: 31 mei 2010 Rapport Geplaatst: 31 mei 2010 (bewerkt) Hangt af van het spel, maar elk spel zal wel minstens medium kunnen spelen. Over je PCIe vraag weet ik niet veel. Oh, en hoe je kon weten dat de XFX versie maar vijf euro duurder is en dus in je budget past? Fatsoenlijk je ogen gebruiken, a.k.a. leesvaardigheid, a.k.a. inspanning. Als je het hierna nog niet begrijpt; IV is een relatief zwaar spel, dus heb je een redelijk snelle pc nodig om het op High te kunnen spelen. Bewerkt: 31 mei 2010 door Hayte Reageren
Casss Geplaatst: 31 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2010 (bewerkt) Hoe weten jullie dat allemaal? Ik heb een uur op internet zitten zoeken wat mijn moederbord ondersteund (niks gevonden) en jullie zetten het hier even neer in een paar minuutjes? Wat is jullie bron? Bewerkt: 31 mei 2010 door Casss Reageren
Hayte Geplaatst: 31 mei 2010 Rapport Geplaatst: 31 mei 2010 De meeste informatie heb ik eigenlijk van dit forum opgehaald. Zit eigenlijk op geen ander technisch forum (krijg wel de nieuwtjes van tweakers binnen, maar het forum interesseert me om de een of andere reden bar weinig). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.