rienie Geplaatst: 26 mei 2010 Rapport Geplaatst: 26 mei 2010 Ik heb een vraag want bij stats staat Miles traveled with car. Maar waar kan je nou een auto vinden. Op youtube staat niks. Mischien is dit een aanwijzing voor een DLC? Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 26 mei 2010 Rapport Geplaatst: 26 mei 2010 (bewerkt) Das 't aantal mijl dat je in totaal hebt gereden met een auto. Misunderstanding Bewerkt: 26 mei 2010 door MidnightMayhem Reageren
Kryziek Geplaatst: 26 mei 2010 Rapport Geplaatst: 26 mei 2010 Is lezen nu zo moeilijk? Hij weet dat wel maar volgens hem zijn er geen auto's ingame. Reageren
FGras Geplaatst: 26 mei 2010 Rapport Geplaatst: 26 mei 2010 in t begin filmpje zag ik een auto. nog niet in gereden, of zullen ze een paden kar bedoelen? meh. eerst dat spel maar s uitspelen. moet ik eerst ook nog voor leren pokeren... Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 26 mei 2010 Rapport Geplaatst: 26 mei 2010 Op een gegeven moment wanneer je in het 3e werelddeel van het spel komt, stap je met 2 politieagenten in een auto. Je kunt deze niet zelf besturen. Alleen als passagier meerijden. Reageren
rienie Geplaatst: 26 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2010 (bewerkt) Ja, dat was die stomme missie dat de auto uitvalt. Dan heb je iets van 2400 miles gereden. Bewerkt: 26 mei 2010 door Visser23 Spoilertag toegepast. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 26 mei 2010 Rapport Geplaatst: 26 mei 2010 Zoiets ja. Volgens mij iets meer. Reageren
viccard Geplaatst: 27 mei 2010 Rapport Geplaatst: 27 mei 2010 Met 'Car' bedoelen ze, denk ik, een kar als een postkoets. Reageren
rienie Geplaatst: 27 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2010 nee want, je rijd in één missie nog in een auto. Er moet wel een auto zijn. Misschien komt die nog in een DLC. Reageren
moechy Geplaatst: 27 mei 2010 Rapport Geplaatst: 27 mei 2010 nee want, je rijd in één missie nog in een auto. Er moet wel een auto zijn. Misschien komt die nog in een DLC. Ja want, je kan helemaal niet met auto's rijden. Met dat bedoelen ze hoeveel miles je in een kar hebt gereden. Niks te maken met DLC. Reageren
rienie Geplaatst: 28 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2010 moechy , Waarom zal R* in vredesnaam nou een Miles traveled in car ding in stats maken als je er niks aan heb. Reageren
moechy Geplaatst: 28 mei 2010 Rapport Geplaatst: 28 mei 2010 moechy , Waarom zal R* in vredesnaam nou een Miles traveled in car ding in stats maken als je er niks aan heb. Omdat je car niet al te letterlijk moet nemen. Ze bedoelen met Car ook wel koets of kar. Kon je zelf toch wel bedenken? Reageren
Hayte Geplaatst: 28 mei 2010 Rapport Geplaatst: 28 mei 2010 Heb je dat wel getest moechy? Of zeg je iets wat wel eens zou kunnen kloppen? Overigens zou het me niks verbazen als je auto kan rijden in de DLC. Misschien heeft John dat dan wel geleerd ofzo. Reageren
moechy Geplaatst: 28 mei 2010 Rapport Geplaatst: 28 mei 2010 Heb je dat wel getest moechy? Of zeg je iets wat wel eens zou kunnen kloppen? Overigens zou het me niks verbazen als je auto kan rijden in de DLC. Misschien heeft John dat dan wel geleerd ofzo. Heb het getest. Reageren
PowerPats Geplaatst: 28 mei 2010 Rapport Geplaatst: 28 mei 2010 Heb je dat wel getest moechy? Of zeg je iets wat wel eens zou kunnen kloppen? Overigens zou het me niks verbazen als je auto kan rijden in de DLC. Misschien heeft John dat dan wel geleerd ofzo. lijkt me niet aangezien hij doodgaat. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.