rienie Geplaatst: 29 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 mei 2010 ik heb een auto gespot in blackwater. Alleen er zit éen wiel niet aan. En je kan er niet in rijden. Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Geplaatst: 29 mei 2010 Dat lijkt me ook wel moeilijk als het wiel er niet aanzit Ik vind 't ook maar een raar iets, Miles travled by CAR, terwijl er geen auto's (bestuurbare ) inzitten :s Reageren
Gijsso Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Geplaatst: 29 mei 2010 Het Engelse woord 'Car' komt oorspronkelijk van het Nederlandse 'Kar' (Ja, in het Engels zitten veel woorden die van het Nederlands afstammen. Komt door onze vroegere kolonie Nieuw Amsterdam). Een Car is dus ook een kar waar je een paard voorspant. Car is dus niet alleen auto. Zelfde met het woord wagen. Kan auto of een kar beteken. Deze discussie laat al zien hoe het gesteld is met de taalkennis Reageren
Die Hard Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Geplaatst: 29 mei 2010 Car is dus niet alleen auto. Zelfde met het woord wagen. Kan auto of een kar beteken. Inderdaad. Kijk maar naar: "Paard en wagen". Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.