Cylas Geplaatst: 26 mei 2010 Rapport Geplaatst: 26 mei 2010 (bewerkt) Hallo, ik wil een headset kopen voor de pc, maar ik weet niet goed wat ik moet kiezen. Eisen: Microfoon en geluid max. 40,00euro tenzij hele goede dan max 55,00euro goed zitten goed geluid niet snel kapot goede microfoon makkelijk inpluggen wil niet langer wachten dan 2weken oorschelp! Ik hoop dat jullie goede headset weten. Alvast bedankt. Cylas ik heb Microsoft LX-3000 gekocht! Bewerkt: 27 mei 2010 door Cylas Reageren
007 Harings Geplaatst: 26 mei 2010 Rapport Geplaatst: 26 mei 2010 Deze heb ik en is wel nice Klik Deze valt ook wel mee Klik Reageren
Tjapie Geplaatst: 26 mei 2010 Rapport Geplaatst: 26 mei 2010 Deze heb ik en is wel nice Klik Deze valt ook wel mee Klik Die van Logitech is sowieso goedkoper te krijgen, want Logitech overpriced z'n spullen altijd op z'n eigen site. En was Sennheiser (de 2e headset) niet een beter merk voor koptelefoons? Zeg ik als Logitech fan Reageren
Cylas Geplaatst: 26 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2010 (bewerkt) Deze heb ik en is wel nice Klik Deze valt ook wel mee Klik Bedankt! Eerste ziet er goed uit, denk dat ik die neem, prijs goed, je zegt dat ie lekker zit, geluid goed, alles goed neem ik aan helaas geen oorschelp, heb ik toch liever of lijkt het heel erg op oorschelp?. Tweede neem ik zeker niet omdat daar geen microfoon aan zit Iemand nog iets anders?? met oorschelp.. Cylas Had zelf dit gevonden: -Microsoft Lifechat LZ-3000 Waarom nee? ze zeggen dat ie strak om je oren zit -Trust GXT10 Gaming headset waarom niet? papa denkt dat de oorschelp te klein is en ie niet lekker zit - Logitech Premium stereo headset waarom niet? ik denk dat ie snel stuk gaat -Sennheiser PC 151 Waarom niet? duur -Logitech Clearchat comfort waarom niet? usb Heb je een van deze zeg dan of dit waar is wat ik denk of waarom dat niet stoort ik heb de vet gedrukte gekocht. Heb niet zo'n groot hoofd en andere zeggen dat ie niet pijn gaat doen Bewerkt: 27 mei 2010 door Cylas Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.