grandtheftauto... Geplaatst: 26 mei 2010 Rapport Geplaatst: 26 mei 2010 (bewerkt) hey, ik heb GTA 4 gekocht met mijn ouders bij Bart Smit maar toen ik opstarte zag ik dit: dus ik pakte maar de eerste, daarna heb ik me alleen aangemeld bij die social club van GTA en daarna ging het installeren, ik heb toen op de helft ongeveer Disc 2erin gezet want dat vroeg hij me, en toen hij bijna klaar was dit: en toen ging ik dus naar mijn disc 2 map en wilde ik data3.cab (van winrar) openen en toen zei hij: archief heeft onbekend formaat of is beschadigd. wat moet ik nu doen??? P.S = ik heb geen windows 7, dat is een thema voor de XP Bewerkt: 26 mei 2010 door Rockline Reageren
grandtheftauto... Geplaatst: 26 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2010 maak je disc eens schoon Geprobeerd, geen zin... Maar me vader zegt dat ik met alles weer terug naar de winkel moet en dan vragen voor dezelfde weer Reageren
wesley123 Geplaatst: 26 mei 2010 Rapport Geplaatst: 26 mei 2010 plaats je specificaties eens. Reageren
grandtheftauto... Geplaatst: 26 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2010 (bewerkt) plaats je specificaties eens. uhhh... ik snap je niet goed, bedoel je beschrijving? : Disc-1 en Disc-2 boekje erbij kaart erbij ik heb me alleen aangemeld op rockstargames social club en ik heb het geinstalleert totdat die fout Bewerkt: 26 mei 2010 door Rockline Reageren
Flokkert Geplaatst: 26 mei 2010 Rapport Geplaatst: 26 mei 2010 Nee, dat bedoeld hij niet. Download dit progamma eens! Klik Hier! Reageren
wesley123 Geplaatst: 26 mei 2010 Rapport Geplaatst: 26 mei 2010 ja vraag je geld maar terug. Jij hebt sowieso niet eens naar de systeemeisen gekeken, want niks aan je pc voldoet, echt helemaal niks, op je harde schijf ruimte na dan Reageren
grandtheftauto... Geplaatst: 26 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2010 Volgens mij heb ik dit wel allemaal goed: Harde schijf Windows XP Service pack 3 Geluidskaart Systeemtype Fabrikant Reageren
wesley123 Geplaatst: 26 mei 2010 Rapport Geplaatst: 26 mei 2010 Volgens mij heb ik dit wel allemaal goed: Harde schijf Windows XP Service pack 3 Geluidskaart Systeemtype Fabrikant nog ga jij hem niet spelen want je cpu, videokaart en geheugen voldoen totaal niet en dat zijn toch nog wel de belangrijkste odnerdelen voor de snelheid van je pc Reageren
Flitskikker Geplaatst: 26 mei 2010 Rapport Geplaatst: 26 mei 2010 Klik in dat programma op "Adviseur" bovenaan en kies dan "Grand Theft Auto IV - Minimal" uit de lijst, en wees verrast. Reageren
grandtheftauto... Geplaatst: 26 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2010 Man! 5 dingen zijn niet goed, ook niet de kloksnelheid Reageren
wesley123 Geplaatst: 26 mei 2010 Rapport Geplaatst: 26 mei 2010 Man! 5 dingen zijn niet goed, ook niet de kloksnelheid wat zei ik ook alweer net? Reageren
grandtheftauto... Geplaatst: 26 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2010 Maarja... ik hoop dat ik me geld terug krijg, Jezus... man! kan ik een nieuwe pc kopen, alles weer back-upen voor de 7e al in 2 jaar tijd... Reageren
Flitskikker Geplaatst: 26 mei 2010 Rapport Geplaatst: 26 mei 2010 Vaak een back-up uitvoeren kan nooit kwaad. De systeemeisen controleren voordat je een spel koopt trouwens ook niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.