mikeloney Geplaatst: 26 mei 2010 Rapport Geplaatst: 26 mei 2010 Hallo Gamers! Ik heb al tientallen keren dat horse shoe spel gespeeld maar het lukt me maar niet om een keer te winnen. Ik doe dan een inzet van 1 dollar, hierdoor blijkt het makkelijker te zijn... Iemand tips??
Kai-ShockWave Geplaatst: 26 mei 2010 Rapport Geplaatst: 26 mei 2010 Ik was ook aan het knoeien, maar heb hem gehaald. Maar met $1 heb je de meeste kans om te winnen. Hoe hoger je inzet, hoe beter je tegenstander. Als eerste wat je moet doen als je begint is de HOLD-knop drukken (L2 op PS3). Je ziet dan je character de horse shoe vasthouden in de richting van de pen. Nu moet je met de linker-stick de horse shoe naar links of rechts bewegen totdat je in het midden van de horse shoe de pen zit staan. Laat nu L2 los en zwaai meteen met je rechter-stick naar beneden en dan weer omhoog. De meter zal dan ook eerst naar beneden gaan en dan weer omhoog. Druk op het juiste moment R2 (als de meter weer omhoog gaat) als de lijn op de witte streep komt (midden) van de meter. Hij zal de horse shoe gooien en met geluk om de ring werpen. Je moet wat geluk hebben en je moet het vast een aantal keer doen. Maar het beste is dus eerst HOLD en dan in 1 zwaai mikken.
mikeloney Geplaatst: 27 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2010 Ik was ook aan het knoeien, maar heb hem gehaald. Maar met $1 heb je de meeste kans winnen. Hoe hoger, hoe beter je tegenstander. Als eerste wat je moet doen als je begint is de HOLD-knop drukken (L2 op PS3). Je ziet dan je character de horse shoe vasthouden in de richting van de pen. Nu moet je met de linker-stick de horse shoe naar links of rechts bewegen totdat je in het midden van de horse shoe de pen zit staan. Laat nu L2 los en zwaai meteen met je rechter-stick naar beneden en dan weer omhoog. De meter zal dan ook eerst naar beneden gaan en dan weer omhoog. Druk op het juiste moment R2 (als de meter weer omhoog gaat) als de lijn op de witte streep komt (midden) van de meter. Hij zal de horse shoe gooien en met geluk om de ring werpen. Je moet wat geluk hebben en je moet het vast een aantal keer doen. Maar het beste is dus eerst HOLD en dan in 1 zwaai mikken. Thanks!! Die eerste stappen die je uitlegt heb ik nooit gedaan. Ik denk ( hoop ) dat het me nu wel moet gaan lukken. Vanavond ga ik het gelijk proberen. Bedankt voor je duidelijke uitleg !!! Gr. Mike
vice infernusX Geplaatst: 27 mei 2010 Rapport Geplaatst: 27 mei 2010 Ik ga het ook maar eens doen. Ik heb de Bandito otfit al maar de Ballard twins outfit moet ik nog
mikeloney Geplaatst: 28 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2010 Ik was ook aan het knoeien, maar heb hem gehaald. Maar met $1 heb je de meeste kans winnen. Hoe hoger, hoe beter je tegenstander. Als eerste wat je moet doen als je begint is de HOLD-knop drukken (L2 op PS3). Je ziet dan je character de horse shoe vasthouden in de richting van de pen. Nu moet je met de linker-stick de horse shoe naar links of rechts bewegen totdat je in het midden van de horse shoe de pen zit staan. Laat nu L2 los en zwaai meteen met je rechter-stick naar beneden en dan weer omhoog. De meter zal dan ook eerst naar beneden gaan en dan weer omhoog. Druk op het juiste moment R2 (als de meter weer omhoog gaat) als de lijn op de witte streep komt (midden) van de meter. Hij zal de horse shoe gooien en met geluk om de ring werpen. Je moet wat geluk hebben en je moet het vast een aantal keer doen. Maar het beste is dus eerst HOLD en dan in 1 zwaai mikken. Thanks!! Die eerste stappen die je uitlegt heb ik nooit gedaan. Ik denk ( hoop ) dat het me nu wel moet gaan lukken. Vanavond ga ik het gelijk proberen. Bedankt voor je duidelijke uitleg !!! Gr. Mike Gelukt !! Heb je uitleg helemaal opgevolgd en het ging perfect! Had hem de 1e keer al gewonnnen. Ik was gelijk zo gemotiveerd dat ik maar een half nachtje heb door gegamed! Mzzl
jordycorba Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 ik kon het eerst ook niet toen deed ik het zo en ging het in 1 keer goed bam! ballard twin outfit erbij
Recommended Posts