Revolution-Designer Geplaatst: 26 mei 2010 Rapport Geplaatst: 26 mei 2010 (bewerkt) Revolution-Designer presenteert: *Voorlopig Uitgesteld* Missie Beschrijving Een wraakactie van Sweet zorgt voor aanvallen van hordes soldaten op Grove Street. CJ komt in het midden van de strijd terecht en krijgt de taak de chaos te stoppen. Een mysterieuze geleerde redt CJ en geeft hem de taak om te tijdreizen... CJ moet terug in de tijd reizen om de aanvallen op Grove Street te voorkomen door Sweet te stoppen. Kun jij zijn toekomst veranderen? Mod Informatie Deze CLEO mod voegt een nieuw missie toe aan San Andreas. Deze missie bevat ook een nieuw model, namelijk de tijd machine. Het missie schiet al lekker op en is bijna af. Wanneer het missie klaar is zal ik zoveel mogelijk bugs proberen te fixen voor de release. Media http://www.youtube.com/watch?v=-pV1HzE4lHM Bewerkt: 1 juni 2010 door Revolution-Designer Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 26 mei 2010 Rapport Geplaatst: 26 mei 2010 Heel erg mooi KUTGW Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 26 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2010 Heel erg mooi KUTGW Je bedoelt het verhaal? Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 27 mei 2010 Rapport Geplaatst: 27 mei 2010 Heel erg mooi KUTGW Je bedoelt het verhaal? Ja Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 27 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2010 Ik heb zojuist een aantal afbeeldingen geüpload, hopelijk is er nu wat meer belangstelling. Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 27 mei 2010 Rapport Geplaatst: 27 mei 2010 Ik heb zojuist een aantal afbeeldingen geüpload, hopelijk is er nu wat meer belangstelling. Geweldig, kan niet wachten tot de mod uit is Reageren
Crypteq Geplaatst: 27 mei 2010 Rapport Geplaatst: 27 mei 2010 Ziet er veelbelovend uit, heel er origineel . Ga deze mod volgen... KUTGW Reageren
Beagle Geplaatst: 28 mei 2010 Rapport Geplaatst: 28 mei 2010 Ziet er leuk uit RD, je was er al een tijdje geleden met het model bezig, leuk dat je de missie er nu bij hebt gescript. Ben benieuwd naar het volledige resultaat ! Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Geplaatst: 29 mei 2010 Vriendelijk verzoek aan "Prison_Break_MiSa" om zich wat in te houden. We stellen het niet op prijs dat je alle topics afgaat met "leuk". Dat is tegen de regels (spam), en heeft de topicstarter ook niets aan. Graag wat meer dan alleen "heel erg mooi, kutgw". Dit komt over als iemand die een post wilt plaatsen maar totaal geen idee heeft waarover hij praat [reactie --> pm]. Maar goed, het idee is leuk, RD. Weet nog niet in hoeverre het scriptwerk goed is, natuurlijk. Je zou eigenlijk wel twee cj's moeten spawnen, eentje die hetzelfde doet als de eerste keer en eentje die je zelf beweegt (terug in de tijd ). Is "I'm one week into the past" goed Engels? Dat lijkt me niet... Overigens, zoals Beagle al zegt, leuk dat je weer wat objecten toevoegt aan je missie. Houdt er wel rekening mee dat er dan over het algemeen minder mensen zijn die de missie downloaden en spelen; het is meer moeite om het te installeren. In ieder geval; ga zo door. Reageren
Basssss Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Geplaatst: 29 mei 2010 Mooi werk hoor! Ben benieuwd en ik denk dat ik deze mod wel eventjes moet uitproberen als hij uit is. Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 29 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 mei 2010 (bewerkt) Maar goed, het idee is leuk, RD. Weet nog niet in hoeverre het scriptwerk goed is, natuurlijk. Je zou eigenlijk wel twee cj's moeten spawnen, eentje die hetzelfde doet als de eerste keer en eentje die je zelf beweegt (terug in de tijd ). Is "I'm one week into the past" goed Engels? Dat lijkt me niet... Overigens, zoals Beagle al zegt, leuk dat je weer wat objecten toevoegt aan je missie. Houdt er wel rekening mee dat er dan over het algemeen minder mensen zijn die de missie downloaden en spelen; het is meer moeite om het te installeren. In ieder geval; ga zo door. Het scriptwerk is al redelijk ver, maar grotendeels zijn het nog wat kleine bugjes en kleine dingetjes die nog aangepast of verbeterd moeten worden. Dat idee van 2 CJ's had ik al erg lang in m'n hoofd en kan ik nu eindelijk waar maken, dit zal ik zo goed mogelijk proberen uit te werken. Als ''I'm one week into the past'' niet goed Engels is, wat zou het dan wel moeten zijn? Bedankt voor de andere reactie, ik ben blij dat er interesse voor de mod is. Ik heb trouwens een kleine trailer gemaakt, het stelt niet veel voor maar beter dan niets: http://www.youtube.com/watch?v=-pV1HzE4lHM Bewerkt: 29 mei 2010 door Revolution-Designer Reageren
Ndsworld Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2010 Lijkt me heel leuk om te spelen, alleen helaas kan dat niet voor mij want CLEO werkt niet bij mij Reageren
Fezz Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2010 Reageer dan gewoon niet. Je gaat offtopic en je bumpt. Reageren
gtasanandreasfreak Geplaatst: 9 september 2010 Rapport Geplaatst: 9 september 2010 Leuke mod, verhaal is super en tijdmachine model is geweldig Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 24 november 2010 Rapport Geplaatst: 24 november 2010 Ik zal graag willen helpen met testen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.