[B]ig [S]moke Geplaatst: 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2010 Ik weet dat er nieuwe wapens in EOLC zijn maar kun je die niet krijgen via cheats ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2010 Cheats voor TLAD op WikiGTA: klik Cheats voor TBOGT op WikiGTA: klik Veel plezier ermee! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[B]ig [S]moke Geplaatst: 26 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2010 ja maar daar staat niet nieuw achter snap je ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2010 De cheats werken voor zover ik weet voor de nieuwe wapens die passen in de Episode: Cheat hetzelfde, maar wat je ervoor krijgt past bij de episode. Dit weet ik echter niet 100% zeker, wellicht dat iemand hier nog een aanvulling op heeft? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2010 (bewerkt) Als je die wapencheat gebruikt krijg je gewoon de wapens die je in wapenset 1 krijgt van GTA IV. De nieuwe wapens uit het spel zou je helaas moeten kopen bij vrienden met een Gun Van Bewerkt: 27 mei 2010 door MostWantedKid Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benhelsloot Geplaatst: 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2010 advenced cheat is voor nieuwe de wapens (tbogt) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.