Hayte Geplaatst: 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2010 Ik heb even nuttige informatie wat ook echt iets met dit topic te maken heeft; een snelle google search vertelde mij dat het aan je savegames ligt, dat GTA de verkeerde savegame probeert te gebruiken. Als je nou eens alle savegames verwijdert/verplaatst, behalve een EfLC savegame, doet hij het dan wel? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinny-27 Geplaatst: 28 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2010 Ik heb even nuttige informatie wat ook echt iets met dit topic te maken heeft; een snelle google search vertelde mij dat het aan je savegames ligt, dat GTA de verkeerde savegame probeert te gebruiken. Als je nou eens alle savegames verwijdert/verplaatst, behalve een EfLC savegame, doet hij het dan wel? Thx voor je reply, fftjes back ontopic heb dit ook geprobeert, save's van GTA4 en van EFLC verwijderd, maar ook dit helpt niet. stond er toevallig bij in welke dir. EFLC zijn saves opslaat? de save's van GTA4 staan tussen de app.data, maar die van EFLC staan daar helaas niet ;p Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinny-27 Geplaatst: 28 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2010 guess waht, pentium 3 xeon is een Core 2, dat is een weergave fout van gta4. En trouwens, we hadden het over een pentium 4 of niet dan? laat maar een filmpje zien met een pentium 4 die het spel soepel speelt ok, die gozer zijn camera suckt nogal, maar dit is een begin. http://www.youtube.com/watch?v=xzt9o7Vy4xo&feature=related ff verder zoeken naar een beter filmpje. ik vroeg soepel he? dat is 15 fps en daarbij ook nog eens een beter processor met een videokaart die net wel aan de eisen voldoet EDIT: excuses, ik lees sheeps post pas te laat, had eroverheen gelezen :$ nahnah, 't gaat nu ffkes over principe GTA4 @ P4 he Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2010 Ik heb zelf geen GTA IV op de pc, maar soms worden de savegames geïnstalleerd bij C:\Gebruikers\*naam*\Documenten in een mapje ergens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2010 C:\Users\xxxx\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegames xxxx is hierbij je eigen naam. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinny-27 Geplaatst: 29 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2010 (bewerkt) C:\Users\xxxx\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegames xxxx is hierbij je eigen naam. Geprobeert.. heb de hele map Rockstar Games verwijderd in die dir. helpt ook niet :S als ik EFLC weer start, en ik klik TBOGT of TLAD aan, dan zegt hij weer the downloadable content blabla, press enter to start a new game, ik druk op enter, duurt ff, en game crashed weer :S GTA4 daarin tegen, werkt wel xD de savegame van EFLC moet op die locatie zitten, dus ik snap ten 1e al niet dat de game een auto-load wil starten terwijl er helemaal geen savegame meer is xD zoeken naar een speld in een hooiberg ;p eenige wat nu nog in me op komt, maar of dat helpt weet ik begod niet xD map Rockstar Games verwijderen uit app. data, EFLC verwijderen, EFLC opnieuw installeren, dan gaat hij als het goed is een nieuw map Rockstar Games aanmaken in de app. data. gewoon ff proberen xD Update: Heb het geprobeert. ook dit werkt niet :S Bewerkt: 29 mei 2010 door Vinny-27 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2010 voer je het wel als administrator uit? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinny-27 Geplaatst: 29 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2010 voer je het wel als administrator uit? heb enkel de admin account op die PC, geen andere user account. het is nog oldschool XP, dus helaas geen extra optie om te runnen als admin, en compitabiliteits modus heeft ook geen zin helaas, want Windows 2000 wordt niet ondersteund bij EFLC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinny-27 Geplaatst: 3 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2010 Niemand meer? ik heb nog vanalles geprobeert, maar kom er maar niet uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.