Jump to content

League of Legends Tournament

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

League of Legends Tournament

Hallo leden van GTAForum,

We (ik en wat mensen die niet op het Forum zitten) hebben besloten een Tournament van LoL te hosten. Op een ander (Engelstalig) Forum zijn de inschrijvingen al dik aan de gang, maar het aantal mensen is niet genoeg. Toen besloten we ook GTAForum een kans te geven mee te doen met het LoL Tournament :tu: .

De standaard dingen zijn te leren in een Tutorial die maar 5 minuten duurt, waarna het knallen geblazen is online :tu: .

Wat is League of Legends?

League of Legends is een Strategy RPG, waar je met andere mensen (vrienden of random gekozen) tegen een ander team speelt. Het is de bedoeling dat je de turrets, en vervolgens het HQ van het vijandige team vernietigd. Dit doe je door middel van je Hero/Champion. Dit is een personage dat je kan kiezen voordat je gaat spelen. Elke Champion heeft unieke eigenschappen en powers. Teamwork is echt nodig om te winnen, gezien je bij solo spelen zal worden gestraft door het andere team, die je gewoon ontieglijk vaak doodmaakt.

Ik ben er niet zeker van of ik een downloadlink naar de game zelf neer mag zetten, omdat reclame op dit Forum verboden en, en ik niet precies weet of LoL onder reclame zou vallen :(.

Wanneer je mee wilt doen, stuur mij een PB en ik geef je de downloadlink.

Regels van het Tournament

Natuurlijk zijn er regels waar de deelnemers aan moeten voldoen.

- Hacks gebruiken is uit den boze.

- Je team tegenwerken kost jou je plaats in het Tournament.

- Valsspelen, op welke manier dan ook, word afgestraft met een iktrapjeeruit.

Data

Afhangend van het aantal deelnemers worden datums gekozen voor de te spelen battles, we houden immers rekening met het sociale leven van de deelnemers.

Als je mee wilt doen, vul dan dit lijstje in.

Naam:
Leeftijd:
Naam van je Champion in LoL:
Xfire account: (optioneel):
Teamspeak account (optioneel):
Skype account (optioneel):

Deelnemers:

Cuban Gangster

Napster12

Aggressive Zone (niet op dit Forum)

gunforfun (niet op dit Forum)

Bewerkt: door Cuban Gangster

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...