Kryziek Geplaatst: 28 mei 2010 Rapport Geplaatst: 28 mei 2010 dat doen die.reparati winkwltjes en ik has een oem pc dus daarom Dat doen ze wel maar ze gaan niet alles langs, hun weten welke pinnetjes het zijn. Ik heb het zelf ook wel eens gedaan, je moet dan 2 pinnetjes dmv aan draadje oid aan elkaar doen. Zelf heb ik stage gelopen bij een winkel en daar hadden ze een klein tooltje om het te doen xD Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 28 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2010 Nog een ding: als ik de kabel achterin me pc doe gaat er een groen ledje branden. Zonder aan de aan/uit knop te zitten Reageren
Hayte Geplaatst: 28 mei 2010 Rapport Geplaatst: 28 mei 2010 "de kabel" en een "groen ledje". Aha. Wees eens wat meer specifieker, we kunnen niks met halve informatie. Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 28 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2010 "de kabel" en een "groen ledje". Aha. Wees eens wat meer specifieker, we kunnen niks met halve informatie. Ohh sorry. met de kabel bedoel ik de stroomkabel die je achterin de pc moet doen. en het groene ledje.. tsja zie ik niks aan alleen dat het op het moederbord zit en aan gaat als ik de stroomkabel er achter in doe. Reageren
Sprunk Geplaatst: 28 mei 2010 Rapport Geplaatst: 28 mei 2010 (bewerkt) Dan krijgt het moederbord dus wel een beetje stroom, maar niet voldoende om te werken. Krijg je de PC echt niet aan, ook niet tot aan het BIOS POST proces? Dat is een fase waarin het BIOS alle componenten in je PC test. Als een onderdeel niet werkt krijg je een reeks piepjes óf een foutmelding op je scherm. Bewerkt: 28 mei 2010 door Sprunk Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 28 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2010 Dan krijgt het moederbord dus wel een beetje stroom, maar niet voldoende om te werken. Krijg je de PC echt niet aan, ook niet tot aan het BIOS POST proces? Dat is een fase waarin het BIOS alle componenten in je PC test. Als een onderdeel niet werkt krijg je een reeks piepjes óf een foutmelding op je scherm. Er gebeurt helemaal niks. Dus hetzelfde als je er geen stroomkabel in zou doen. Maar ik heb me PC net naar de winkel gedaan Reageren
wesley123 Geplaatst: 28 mei 2010 Rapport Geplaatst: 28 mei 2010 Dan krijgt het moederbord dus wel een beetje stroom, maar niet voldoende om te werken. Krijg je de PC echt niet aan, ook niet tot aan het BIOS POST proces? Dat is een fase waarin het BIOS alle componenten in je PC test. Als een onderdeel niet werkt krijg je een reeks piepjes óf een foutmelding op je scherm. Er gebeurt helemaal niks. Dus hetzelfde als je er geen stroomkabel in zou doen. Maar ik heb me PC net naar de winkel gedaan dan kan het weinig anders zijn dan de voeding, of al je stopcontacten in huis zijn kapot Reageren
Hayte Geplaatst: 28 mei 2010 Rapport Geplaatst: 28 mei 2010 Dan krijgt het moederbord dus wel een beetje stroom, maar niet voldoende om te werken. Krijg je de PC echt niet aan, ook niet tot aan het BIOS POST proces? Dat is een fase waarin het BIOS alle componenten in je PC test. Als een onderdeel niet werkt krijg je een reeks piepjes óf een foutmelding op je scherm. Er gebeurt helemaal niks. Dus hetzelfde als je er geen stroomkabel in zou doen. Maar ik heb me PC net naar de winkel gedaan dan kan het weinig anders zijn dan de voeding, of al je stopcontacten in huis zijn kapot Of het moederbord is kapot, of de aan/uit knop is kapot. Reageren
Sprunk Geplaatst: 28 mei 2010 Rapport Geplaatst: 28 mei 2010 Daar komen ze in die PC winkel vanzelf wel achter... Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 29 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 mei 2010 De winkel heeft net gebelt, het probleem was de voeding(gelukkig) Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 2 juni 2010 Rapport Geplaatst: 2 juni 2010 (bewerkt) Hallo iedereen. Vanaf vandaag start mijn pc niet meer op, ik denk dat het aan de voeding ligt omdat die een tijdje geleden ook al rammelde. Nu vraag ik: kan dit aan de voeding liggen ?? Ik heb al een andere stopcontacten en kabel van stopcontact naar pc geprobeert. Shotyoudie Beste GTAForum leden, Ik ben nogal redelijk goed met computers en steek er ook zelf ineen. Nu heb ik dit probleem ook met één van mijn computers, maar volgens mij ligt het aan het moederbord, want als ik hem in het stopcontact steek, dan branden de lampjes op het moederbord ook niet. Een andere mogelijkheid is dat er één van mijn kabels niet goed verbonden zit. Nog een andere reden zou ik eigenlijk niet kunnen bedenken, maar ik denk niet dat het aan de voeding ligt. M.v.g Bewerkt: 2 juni 2010 door Prison_Break_MiSa Reageren
Hayte Geplaatst: 2 juni 2010 Rapport Geplaatst: 2 juni 2010 Lampjes op het moederbord...? Het ligt, zoals bij meneertje shotyoudie aan je voeding, moederbord, of aan/uit knop. De enige manier waarbij je de eerste twee kan checken is door de voeding te veranderen. Werkt je pc hierna nog niet ligt het aan je moederbord/aan/uitknop. Je aan/uitknop kan je checken door methode's die boven mij zijn gepost te proberen. Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 2 juni 2010 Rapport Geplaatst: 2 juni 2010 (bewerkt) Lampjes op het moederbord...? Het ligt, zoals bij meneertje shotyoudie aan je voeding, moederbord, of aan/uit knop. De enige manier waarbij je de eerste twee kan checken is door de voeding te veranderen. Werkt je pc hierna nog niet ligt het aan je moederbord/aan/uitknop. Je aan/uitknop kan je checken door methode's die boven mij zijn gepost te proberen. Bedankt, ik ga ze proberen EDIT : Het ligt dus blijkbaar aan de voeding, aangezien de andere voeding wel werkt Bewerkt: 2 juni 2010 door Prison_Break_MiSa Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.