Jump to content

Fraps alternatief


qbdown

Recommended Posts

Is er een alternatief voor fraps? Ik probeer split/second gameplay op te nemen, ik heb alles op z'n maximum staan en alles loopt ook gewoon soepel. Het spel heeft een 30 FPS 'cap'. Ik haal dus ook constant 30. Maar het probleem is dat zodra ik het probeer op te nemen dan gaat het spel ongv. 5 frames langzamer (zodat je net merkt dat het wat hapert). Ik heb zonet 'PlayCrawl' geprobeerd en toen kon ik alles soepeltjes opnemen , het programma kan ook gebruiken maken van meerdere cores. Het enige probleem was dat de video zelf wat haperede (denk omdat het de demo versie was), en het een watermerk had. Heeft iemand iets vergelijkbaars om mee op te nemen, of tips om het soepeler te laten draaien tijdens het opnemen?).

Bedankt,

Robbin

Bewerkt: door SilverShield
Link to comment
Delen op andere websites

WeGame ! Ik vind het beter als Fraps want het laggt je game een stuk minder en kan ook in HD opnemen + het is nog gratis ook ! kijk hier is:Klik

Ookal geprobeerd, maar die werkte niet goed ... =/

*BUMP* Ik zoek nog steeds een alternatief

>>> Door Thundercover: Bumpen binnen 24 uur is niet nodig. Berichten samengevoegd.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

*BUMP* Ik zoek nog steeds een alternatief

Gaat die automatisch 5 frames omlaag? Dan ligt het aan je Fraps instellingen. Zet die ook op 30FPS en alles is oké. Als je Fraps opneemsels wilt afspelen kunnen die inderdaad ook gaan haperen, maar dat ligt dan weer aan je Media player, die kan namelijk niet goed overweg met grote resoluties en bandwidth, Fraps dumpt alles gewoon zonder hercoderen op je harde schijf. Probeer dus eerst eens lekker te converten (bijvoorbeeld met Windows Movie Maker).

Hopelijk steek je hier iets van op. Als ik het mis heb, hoor ik het wel :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...