Sjorszzz Geplaatst: 27 mei 2010 Rapport Geplaatst: 27 mei 2010 Hallo Allemaal, In deze trailer ---> wordt er vanaf de 3:09 min, gezegt dat het mogelijk is om een kampvuur te maken te maken aan het eind van de dag. Ik heb de game eergister uitgespeeld de hoofdmissies dan. Maar weet nog steeds niet hoe je dit kan doen. Wie kan dat ff uitleggen? Alvast bedankt Reageren
NickOwnage Geplaatst: 27 mei 2010 Rapport Geplaatst: 27 mei 2010 Je drukt op de back-button deze opent je bag, daarna moet je ff zoeken en daar staat al een campfire. Deze kun je ook aanschaffen in de General Store. Reageren
viccard Geplaatst: 27 mei 2010 Rapport Geplaatst: 27 mei 2010 Hallo Allemaal, In deze trailer ---> wordt er vanaf de 3:09 min, gezegt dat het mogelijk is om een kampvuur te maken te maken aan het eind van de dag. Ik heb de game eergister uitgespeeld de hoofdmissies dan. Maar weet nog steeds niet hoe je dit kan doen. Wie kan dat ff uitleggen? Alvast bedankt Ga naar je inventory, ga dan naar kit(dacht ik) of die andere. Daar zie een vuurkamp icoontje staan. Zorg dat je ergens in de wildernis staat en klik er dan op. Wat er dan gebeurt, weet ik eigelijk zelf niet, nog nooit geprobeerd. Hopelijk kom je hieruit Reageren
Visser23 Geplaatst: 27 mei 2010 Rapport Geplaatst: 27 mei 2010 Hierbij moet je op select drukken. Dan met L1 of R1 naar de volgende tab (naar Kit). Hierin staat Basic Campsite. Klik deze aan, en er zal een kampvuur gemaakt worden. Hiervandaan kan je opslaan en naar een bepaald punt skippen zodat je niet alles hoeft te rijden. Zorg ervoor dat je niet dichtbij een stad bent, of dichtbij het water. Dan lukt het namelijk niet. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 27 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2010 Ok bedankt het is idd gelukt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.