NickOwnage Geplaatst: 27 mei 2010 Rapport Geplaatst: 27 mei 2010 Zoals de titel al zegt, als je moeite hebt met Challenges of Achievements te halen. Kun je dat hier posten.
Vice-King Geplaatst: 27 mei 2010 Rapport Geplaatst: 27 mei 2010 ik vind dit zo rot. ik heb twee missies achievements niet die ik wel zou moeten hebben ik heb het spel zeker 2 dagen geleden uitgespeeld en ik heb 2 achievements niet het zijn er 1 van 40G en 1 van 20G ik weet niet welke missies het zijn volgens mij el gates el presidento ofzo iets weet iemand waarom ik die ik niet heb
Forumrunner Geplaatst: 28 mei 2010 Rapport Geplaatst: 28 mei 2010 ik vind dit zo rot. ik heb twee missies achievements niet die ik wel zou moeten hebben ik heb het spel zeker 2 dagen geleden uitgespeeld en ik heb 2 achievements niet het zijn er 1 van 40G en 1 van 20G ik weet niet welke missies het zijn volgens mij el gates el presidento ofzo iets weet iemand waarom ik die ik niet heb Heb je cheats gebruikt?
Vice-King Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Geplaatst: 29 mei 2010 nee ik gebruik geen cheats. maar ik vind het gwn naaiend ik heb de missie nog een keer gespeeld en ik krijg die achievemnt maar niet
Niiek Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Geplaatst: 29 mei 2010 nee ik gebruik geen cheats. maar ik vind het gwn naaiend ik heb de missie nog een keer gespeeld en ik krijg die achievemnt maar niet Kan je missie's 2xspelen dan ?
Kai-ShockWave Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Geplaatst: 29 mei 2010 Ja, Start > Stats > Missions en selecteer je missie.
Spel Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Geplaatst: 29 mei 2010 ik vind dit zo rot. ik heb twee missies achievements niet die ik wel zou moeten hebben ik heb het spel zeker 2 dagen geleden uitgespeeld en ik heb 2 achievements niet het zijn er 1 van 40G en 1 van 20G ik weet niet welke missies het zijn volgens mij el gates el presidento ofzo iets weet iemand waarom ik die ik niet heb Heb je cheats gebruikt? Zijn er cheats? Nooit geweten Naja, heb ik niet nodig, heb de game net 100% gehaald
Visser23 Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Geplaatst: 29 mei 2010 Zoals ook bij missie hulp is gebeurd: . Mensen kunnen zelf wel een topic openen en vertellen wat hen probleem is. Hierdoor wordt het topic onoverzichtelijk omdat dan iedereen door elkaar vraagt en antwoord geeft.
Recommended Posts