bigG Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 opniew een verwijzing naar vice city die niet hier stond en ook niet in de faq Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 opniew een verwijzing naar vice city die niet hier stond en ook niet in de faq Ja en dan Er staan heel veel borden met verwijzingen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 22 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 verwijzingen staat bij de faq ook bij easter eggs en hij stond daar en hier niet bij dus dan post ik hem voor het geval niemand hem nog kent logisch tog <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 verwijzingen staat bij de faq ook bij easter eggs en hij stond daar en hier niet bij dus dan post ik hem voor het geval niemand hem nog kent logisch tog <_< Dit is gewoon geen easter egg vind ik toch Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Jawel want hij hoort hier thuis http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...&inhoud=EGG_VW3 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 22 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Jawel want hij hoort hier thuishttp://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...&inhoud=EGG_VW3 ja en dat zei ik denet ook al Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Ik vind er toch niks aan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 22 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 je hoeft er ook iets aan te vinden ik meld het alleen aangezien niemand hem nog kende en hij moet dus nog in de walktrough gezet worden <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Ik vind hem wel goed gevonden :lol: Hij is wel leuk, doet me weer aan de goede oude Vice City denken :rolleyes: dus alweer :lol: goed gevonden marty! :lolsign: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Cold Killa Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Zijn er eigenlijk geen verwijzingen naar GTA III :unsure: (behalve Claude zelf). Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 22 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 @ICE COLD KILLA ik zal ze gaan zoeken maar ik heb gta 3 nog niet uitgespeeld dus ik zal niet veel herkennen @jowx idd eerst ook al van dat restaurant Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 @ICE COLD KILLA ik zal ze gaan zoeken maar ik heb gta 3 nog niet uitgespeeld dus ik zal niet veel herkennen@jowx idd eerst ook al van dat restaurant Ik heb al gta3 uitgespeeld als ik mag ik zal helpen zoeken Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 24 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 tuurlijk mag je helpen alle hulp is welkom (op het moment is gta stuk dus ik kan pas morgen weer zoeken) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bollino Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 Zijn er eigenlijk geen verwijzingen naar GTA III (behalve Claude zelf). ja er zijn een paar muren vol met kaften van GTA III en GTA Vice City Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 25 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 dat was idd al bekent (ik neem aan die muur ten noorden van los santos?) zoek maar eens een topic van ICE COLD KILLA genaamd ''gta muur'' Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts