sancar Geplaatst: 27 mei 2010 Rapport Geplaatst: 27 mei 2010 Beste mede-gamers, Ik ben al maandenlang aan het bedenken of ik RDR nou moet kopen of niet, nu het spel uit is weet ik het nog steeds niet ckr... Ik vroeg mij dus af of mensen die hem wel hebben het aanraden om het te kopen, of dat ze zeggen hou die 60 maar lekker in je zak, want het spel is het niet waard. Ik ben namelijk bang dat het zo snel gaat vervelen. Graag zou ik jullie mening over RDR horen:)
NickOwnage Geplaatst: 27 mei 2010 Rapport Geplaatst: 27 mei 2010 SP is heel uitgebreid en MP vind ik beetje tegenvallen, zeker 60 euro waard.
OG-J Geplaatst: 27 mei 2010 Rapport Geplaatst: 27 mei 2010 RDR is echt een fantastisch spel, van zodra de eerste cutscene begint trekt het je direkt helemaal aan. Van zodra je de eerste keer op een paard zit, ben je direkt verkocht, zeker de moeite dus. Maar het kan wel goedkoper als €60 hoor (kijk eens op play.com)
mikej2 Geplaatst: 27 mei 2010 Rapport Geplaatst: 27 mei 2010 Ik heb het spel nog niet maar als je 2 games inlevert bij game mania ps3/x360 maakt niet uit is het spel maar 30 euro. En het maakt niet uit of het spel heel oud of nieuw is.
Vice-King Geplaatst: 27 mei 2010 Rapport Geplaatst: 27 mei 2010 SP is heel uitgebreid en MP vind ik beetje tegenvallen, zeker 60 euro waard. ik vind MP toch ook wel leuk maar je hebt gelijk SP is echt geweldig
The360box Geplaatst: 27 mei 2010 Rapport Geplaatst: 27 mei 2010 Ik heb het spel nog niet maar als je 2 games inlevert bij game mania ps3/x360 maakt niet uit is het spel maar 30 euro. En het maakt niet uit of het spel heel oud of nieuw is. Jewel, 2 games van circa €40, anders zou ik ook wel Sonic Riders PS2 inleveren. Ik had deze maand geen geld dus kocht hem niet. Het is eenzaam spel in zijn klasse, geen concurrentie en daarom is het wel een aanrader, vooral MP sprak me wel aan.
sancar Geplaatst: 29 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 mei 2010 Hey allemaal, Bedankt voor jullie reactie´s, ik heb het spel gewoon gekocht en ik zie wel of het leuk is Ben meestal wel goed gewend van R*. mvg, PS:Als iemand zin heeft om te gamen mijn Xlive gamertag is Cakirtas
Recommended Posts