Jump to content

Vraagje


grandtheftauto...

Recommended Posts

Hey, ik krijg zoals ik al zij in me ander topic dat ik GTA 4 niet krijg geinstalleert.

Dan zeggen ze, het ligt aan de DISC.

Dus als ik nou eens want ik krijg bij BART SMIT me geld niet terug, als ik nou eens een andere schijfje vraag. Doet hij het dan wel?

Zoja... Jippie!!! :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans:

Ohja... geef maar geen antwoord op: je kan het niet verwisselen, je hebt een code erin,

ja sowat? ik vraag alleen een Disc, voor het geval je dit wilde antwoorde ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Hey, ik krijg zoals ik al zij in me ander topic dat ik GTA 4 niet krijg geinstalleert.

Dan zeggen ze, het ligt aan de DISC.

Dus als ik nou eens want ik krijg bij BART SMIT me geld niet terug, als ik nou eens een andere schijfje vraag. Doet hij het dan wel?

Zoja... Jippie!!! :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans:

Ohja... geef maar geen antwoord op: je kan het niet verwisselen, je hebt een code erin,

ja sowat? ik vraag alleen een Disc, voor het geval je dit wilde antwoorde ;)

Als je binnen een paar dagen (2 ofzo :? ) de game binnen doet, mag je ruilen, als er tenminste geen krasjes op zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey, ik krijg zoals ik al zij in me ander topic dat ik GTA 4 niet krijg geinstalleert.

Dan zeggen ze, het ligt aan de DISC.

Dus als ik nou eens want ik krijg bij BART SMIT me geld niet terug, als ik nou eens een andere schijfje vraag. Doet hij het dan wel?

Zoja... Jippie!!! :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans:

Ohja... geef maar geen antwoord op: je kan het niet verwisselen, je hebt een code erin,

ja sowat? ik vraag alleen een Disc, voor het geval je dit wilde antwoorde ;)

Als je binnen een paar dagen (2 ofzo :? ) de game binnen doet, mag je ruilen, als er tenminste geen krasjes op zitten.

er zitten idd geen krassen op, en je hebt 14 dagen de tijd stond bij de kassa aangegeven.

Joepie!!! :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans:

Alleen nog kijken of die nieuwe disc dan het wel doet :{

Link to comment
Delen op andere websites

Nee die gaat het ook niet doen. Ik weet in ieder geval dat een videokaart van 64 mb VER onder de maat is om GTA te kunnen spelen. Ik weet dat 't aantal mb niet alles zegt, maar toch wel iets.. Ik weet dat ik ooit met een 128mb videokaart GTA San Andreas maar amper kon spelen, daarna een 512 erin gezet en toen deed hij het wel(dus aan de rest van m'n pc lag dat niet), maar als je met 128mb GTA San Andreas niet kan spelen, kun je met 64 MB GTA IV al helemáál niet spelen....

64mb is namelijk, zie ik net op het hoesje, de MINIMALE systeemeis voor videokaart om GTA San Andreas te kunnen spelen. We praten hier over een spel dat 10 keer zwaarder is dan San Andreas..

Verder is de rest van je PC ook nogal slecht volgens mij.... Met 768MB Ram kun je GTA IV op jou pc uit je hoofd zetten. Voor GTA IV heb je sowieso 1 GB Ram voor Windows XP hebben, en 1.5 voor Vista en Windows 7. EFLC is dat 1,5GB voor XP, Vista en 7... Dat gaat je dus écht ECHT niet lukken. Blijf nou ook maar niet hopen, want ook dit zit dus VER onder de maat.

Over je processor kan ik niet veel zeggen, daar weet ik weinig van af, Intel zegt volgens mij meestal al niet veel goed(tenzij 't i7 is geloof ik, en dat is de jouwe niet), en als je Flitskikkers Infotool ermee vergelijkt zie je al dat ook je processor dus ver onder de eisen zit..

Over je vraag van of je hem op je pa z'n pc wel kan draaien: Dan zul je eerst de systeemeisen van je vader's pc moeten laten zien. Als die computer up to date is zal het best kunnen, maar als het net zo'n pc is als die van jou kun je het ook daarop uit je hoofd zetten.

Als jij trouwens een nieuwe pc gaat kopen, kun je denk ik gelijk alle onderdelen vernieuwen(op de kast en evt beeldscherm enz. na), want de rest is volgens mij ook niet al te modern meer :puh:

Overigens kun je beter maar één topic aanmaken, dat is overzichtelijker voor zowel jou als voor ons.

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...