Jump to content

WSOP 2010 - Reactietopic

Recommended Posts

Geplaatst:

UPDATE!

Ik liep wat achter, maar nu weer helemaal bij. Event 1, 2 en 4 zijn afgelopen, hier zijn alle winnaars van bekend en beschikbaar in het bijbehorende bericht. In het tweede bericht staat een tabel met de mensen het meeste geld, deze is ook geüpdatet.

Event 3 en 5 t/m 7 heb ik het bericht geplaatst. Event 8 is inmiddels ook begonnen, maar hier is nog te weinig informatie over te vinden. Dit bericht zal morgen geplaatst worden.

Leuk weetje: in totaal is er nu $ 6.869.178 aan prijzengeld uitgedeeld (dus enkel uit 3 events). Dit staat voor € 5.606.623, en is verdeeld over 169 mensen. :)

Geplaatst:

UPDATE!

Het topic werd wat aan de grote kant. Vanaf heden heb ik dus alle uitslagen gelimiteerd tot de eerst 50 mensen. De rest is toch vaak niet heel bijzonder, wegens de lage prijs die deze personen krijgen.

Geplaatst:

Lage prijzen vergeleken met de rest, en ze hebben natuurlijk ook een buy-in betaalt van 1000 of 1500. :puh:

Geplaatst:

Complimenten voor hoe het er allemaal uitziet Kloep, echt super!

Je hoofdtopic is gepinned, verder heb ik niet veel boeiends te melden.. :puh:

Geplaatst:

Beelden van WSOP worden nog niet vrijgegeven, omdat andere spelers daar dan misschien hun voordeel uit kunnen halen. Als je je hand bijvoorbeeld muckt (weggooien zonder je kaarten te laten zien), is het niet de bedoeling dat je het 10 minuten daarna kan bekijken. Deze beelden worden wel vrijgegeven zodra het WSOP is afgelopen. Wanneer is me niet helemaal bekend, maar het zal vast worden uitgezonden op TV. ^_^

Geplaatst:

Mijn excuses voor het achterlopen van het topic. Ik had vandaag en heb morgen hertentamens. Morgenmiddag ga ik er weer eens goed voor zitten, en zorg ik ervoor dat het weer helemaal bijkomt. :)

• 4 maanden later...
Geplaatst:

Zo, dit was ik compleet vergeten.

Ik ga nu weer alles bijwerken, het hele toernooi is bijna afgelopen (over 4 dagen is de grote winnaar bekend).

Geplaatst:

Phil Ivey die het HORSE-event wint, nice. Dat is voor mij toch het ultieme pokertoernooi en dan is 't mooi dat Ivey 'm wint. Kun je me die laatste hand trouwens even uitleggen? Is alweer een tijdje geleden dat ik al die verschillende spellen volgde en kende...wat speelden ze bij de laatste hand? En hoezo die vraagtekens?

Geplaatst: (bewerkt)

De laatste hand was Razz, daar moet je niet de beste maar juist de slechtste hand hebben. De vraagtekens staan er omdat ik niet weet welke kleuren het waren (dit is ook verder niet belangrijk, er was geen flush). Phil Ivey heeft dus Six High en Chen Seven High. Vandaar dat Ivey deze hand wint.

Bewerkt: door Kloep
Geplaatst:

De laatste hand was Razz, daar moet je niet de beste maar juist de slechtste hand hebben. De vraagtekens staan er omdat ik niet weet welke kleuren het waren (dit is ook verder niet belangrijk, er was geen flush). Phil Ivey heeft dus Six High en Chen Seven High. Vandaar dat Ivey deze hand wint.

Ah, helder, dank u...ik heb in 2007 't hele HORSE-event wel gekeken, toen Freddy Deeb won, maar mijn geheugen liet me qua spellen nu een beetje in de steek.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...