Zwerver Geplaatst: 27 mei 2010 Rapport Geplaatst: 27 mei 2010 Herken je hem nog? best wel jammer vind ik. http://www.leighpeele.com/50-cent-diet Reageren
Vice-King Geplaatst: 27 mei 2010 Rapport Geplaatst: 27 mei 2010 euhh..... zijn borst is wel vol met tattoo's en zogenaamd de ''junkie 50 cent'' heeft het niet een beetje verdacht Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 27 mei 2010 Rapport Geplaatst: 27 mei 2010 (bewerkt) Ja, herken hem ook nog wel, maar wel anders. Dit is hem niet Bewerkt: 27 mei 2010 door jimmiefitz Reageren
Platypus Geplaatst: 27 mei 2010 Rapport Geplaatst: 27 mei 2010 Ik denk dat hij dat moest doen voor een filmrol. (Heb ik ergens gelezen.) Reageren
Zwerver Geplaatst: 27 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2010 idd, hij heeft zijn tattoos ook laten weglaseren. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 27 mei 2010 Rapport Geplaatst: 27 mei 2010 (bewerkt) idd, hij heeft zijn tattoos ook laten weglaseren. Hoezo dat? Kan dat? Stomme vraag. Bewerkt: 27 mei 2010 door jimmiefitz Reageren
Vice-King Geplaatst: 27 mei 2010 Rapport Geplaatst: 27 mei 2010 idd, hij heeft zijn tattoos ook laten weglaseren. dat had mijn vader ook. maar daar krijg je echt brandplekken van Reageren
M4X Geplaatst: 27 mei 2010 Rapport Geplaatst: 27 mei 2010 Nieuwsbericht over zijn afvallen, inderdaad voor een filmrol Dat hij zijn tattoo's heeft laten weglaseren is op geen enkele betrouwbare site terug te lezen, enkel alleen op wat Engelse roddelsites. De Nederlandse sites spreken er (nog) niet over. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 27 mei 2010 Rapport Geplaatst: 27 mei 2010 euhh..... zijn borst is wel vol met tattoo's en zogenaamd de ''junkie 50 cent'' heeft het niet een beetje verdacht Tattoos zijn weggelaserd heb ik gehoord op editie NL. Reageren
Zwerver Geplaatst: 27 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2010 idd, hij heeft zijn tattoos ook laten weglaseren. dat had mijn vader ook. maar daar krijg je echt brandplekken van als je genoeg geld hebt kan je zoiets wel vermijden denk ik. nuja, ik ben er ook niet zeker van of het echt is. moet anders wel heel goeie fotoshop zijn.. Reageren
Gijsso Geplaatst: 27 mei 2010 Rapport Geplaatst: 27 mei 2010 Gaan we nu elke ster die heel extreem afvalt voor een filmrolletje, gelijk bespreken? Het niveau zakt echt zwaar jongens. Oké, de volgende beroemdheid die een paar kilootjes verliest, gelijk ook een topic over maken? Afgesproken? Mensen kijken teveel naar die MSN Today shit. Geloof daar echt niks van. Het is nog hardere bullshit dan wat er in de Story staat en is nog onbelangrijker dan wat er in Hart van Nederland wordt besproken. Reageren
Zwerver Geplaatst: 27 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2010 Gaan we nu elke ster die heel extreem afvalt voor een filmrolletje, gelijk bespreken? Het niveau zakt echt zwaar jongens. Oké, de volgende beroemdheid die een paar kilootjes verliest, gelijk ook een topic over maken? Afgesproken? Mensen kijken teveel naar die MSN Today shit. Geloof daar echt niks van. Het is nog hardere bullshit dan wat er in de Story staat en is nog onbelangrijker dan wat er in Hart van Nederland wordt besproken. waarom reageer je dan? dit is onder je niveau Reageren
Vice-King Geplaatst: 27 mei 2010 Rapport Geplaatst: 27 mei 2010 @Hierboven hij geeft zijn meening. of is dat ook al verboden Reageren
Zwerver Geplaatst: 27 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2010 @Hierboven hij geeft zijn meening. of is dat ook al verboden tuurlijk niet. ik geef men mening over zijn mening. moet kunnen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.