Jump to content

50 cent


Zwerver

Recommended Posts

  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Zwerver

    9

  • Gijsso

    5

  • Vice-King

    5

  • M4X

    4

Gefeliciteerd.

On-topic; Wat is het precieze nut van dit topic? Ja, geweldig, 50 cent heeft ge-sonjabakkerd voor een film. Zijn keuze. Dus...?

knuppel. google eens dan op christian bale, dan zie je ook direct wat ik bedoel met die zin. jij zegt het zelf: ''heeft ge-sonjabakkerd voor een film''. dat is handiger dan zonder eigenlijk te weten wat je doet de wijsneus uit te gaan hangen. succes!

Bewerkt: door Redeemed
Link to comment
Delen op andere websites

:schater:

Geweldig. Het grootste deel hier is al offtopic of wordt verknalt omdat er een paar op elkaars taal zitten te letten.

Waar ging het ookalweer over? Oh ja, 50 cent..

Zijn er ook beelden van 50 cent of zijn er alleen foto's? Foto's kunnen namelijk erg makkelijk en geloofwaardig "gephotoshopped" worden.

Zou hij werkelijk zijn hele lichaam naar de

klote

brengen voor een film? Is het 50 wel of z'n look alike 49 cent?

Bewerkt: door frankyyguy
Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd.

On-topic; Wat is het precieze nut van dit topic? Ja, geweldig, 50 cent heeft ge-sonjabakkerd voor een film. Zijn keuze. Dus...?

knuppel. google eens dan op christian bale, dan zie je ook direct wat ik bedoel met die zin. jij zegt het zelf: ''heeft ge-sonjabakkerd voor een film''. dat is handiger dan zonder eigenlijk te weten wat je doet de wijsneus uit te gaan hangen. succes!

Kan je die laatste zin nogmaals formuleren, maar dan op een manier waarop mensen het nog kunnen begrijpen?

Maar ik google Christian Bale, hij heeft gespeeld in een Batman film en de laatste Terminator film. In allebei de rollen vond ik hem redelijk zuigen. Wat is nou je hele punt?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik had op msn gelezen dat hij aleen zijn tatoos waar je het kon zien met kleren aan zou weghalen omdat hij zolang in de makeup kamer moest om zijn tatoos weg te werken voor een film.

Maar dat is gewoon een look-a-like denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...