sakemarinusbooi Geplaatst: 27 mei 2010 Rapport Geplaatst: 27 mei 2010 (bewerkt) Hallo, dit is mijn eerste toppik over "vage" personages in GTA SA. #1: André In DYOM en gta3.img vond ik het personage "André". Een 40+'er, "populair" gekleed die ik verder nergens gezien heb of info heb gevonden op internet. Hier 2 afbeeldingen van hem: Mijn vragen over André: - Welke rol zou hij spelen in GTA SA? - Hj speelt een rol; Russische wapenhandelaar. - Zijn er verwijderde missies die bij hem horen? - Waarschijnlijk wel maar hij zit al in Grey Imports - Is hij Vriend, Vijand, Neutraal of überhaupt wel een missie gever? - Je moet hem vermoorden. - Waarom is hij verwijderd? - Hij is niet verwijderd. #2: Dikke Big Bear In DYOM vond ik een "Moddervette" versie van Big Bear. Hoewel deze personage volledig is afgewerkt, is hij niet gebruikt. Wel weet ik dat hij zijn slanke postuur (Nu heb ik het dus over de Skinny versie) te wijten heeft aan zijn drugsverslaving. Hier een afbeelding van zijn dikke lijf: Mijn vragen over Fat Big Bear: - Waarom is hij verwijderd? #3: In-Game Kendl Al vanaf het begin vind ik het vaag dat bij de In-Game Kendl behalve de huidskleur niets overeenkomt met de Kendl uit CutScenes. Hier een afbeelding van de In-Game Kendl: Mijn vragen over de In-Game Kendl: - Waarom heeft RockstarGames niet de moeite genomen om de originele versie te gebruiken tijdens de Game-Play? - Ze zijn lui. - Waarom verschilt deze versie zo van het origineel? Ze hebben even snel een ped aangepast. #4: CJ's Moeder (Beverly Johnson) Ik heb héél veel geruchten gezien dat CJ's moeder gewoon rond loopt door San Andreas. Ik vind namelijk het volgende karakter erg veel lijken op de Beverly op de foto: Mijn vragen over deze ped: - Was het de bedoeling dat deze ped eigenlijk een rol moest vertolken als CJ's moeder? - Nee, ze hadden een ped nodig voor op de foto. - Zoja, waarom is deze niet als Beverly gebruikt maar als gewone ped? - Het is een gewone ped, met het hoofd van Beverly. Verder heb ik zelf een argument tegen: Het is niet een special ped; in de txd file zie je niet het gebit, de ogen, etc. #5: Leatherface/Zombie/Boer Er loopt in verschillende dorpjes in SanAndreas een "schaars" geklede boer rond waarvan heel veel mensen denken dat het leatherface is of een zombie. Het is misschien wel f*cking lelijk maar niet iedereen die lelijk is, is meteen Leatherface of een Zombie? Hier een afbeelding van de bewuste boer: (Ik weet niet waar zijn voeten zijn) Mijn vragen over deze boer: - Waarom denken mensen dat het Leatherface is? - Hij is ook lelijk. #6: The Truth The Truth is een hippie die zich o.a. bezighoud met buitenaardse zaken. Ook valt mij (Waarschijnlijk toeval) op dat hij de schoenen en broek van Claude aanheeft. Voor meer info, kijk hier even op zijn ID kaartje. Hier een afbeelding van de bewuste hippie: Mijn vragen over The Truth - Waarom noemt hij zich The Truth? - Wat is zijn echte naam? - Wat is The Green Goo? - Wie zijn die gasten bij Stowaway? #7: Aliën? Er loopt in SanAndreas een man rond die rondroept dat hij een ontsnapte Aliën is uit Area 69. Hier een afbeelding van dat Aliën geval: Mijn vragen over die vent: - Klopt het wat 'ie zegt? Misschien meer later... Bewerkt: 28 mei 2010 door sakemarinusbooi Reageren
The360box Geplaatst: 27 mei 2010 Rapport Geplaatst: 27 mei 2010 Mijn vragen over deze boer: - Waarom denken mensen dat het Leatherface is? Misschien meer later... Ik neem aan dat dit Leatherface is, weet niet, lijkt er een beetje op. Reageren
sakemarinusbooi Geplaatst: 27 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2010 Mijn vragen over deze boer: - Waarom denken mensen dat het Leatherface is? Misschien meer later... Ik neem aan dat dit Leatherface is, weet niet, lijkt er een beetje op. ik zie geen overeenkomst tussen die kale boer en deze: Misschien bedoel jij een andere leatherface, stuur dan even een plaatje van de leatherface waar jij hem op vind lijken Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 27 mei 2010 Rapport Geplaatst: 27 mei 2010 Die boer is inderdaas ook niet Leatherface of dergelijke, aangezien dat maar mythes zijn. De grootste reden waarom hij zo gelinkt is met Leatherface is hoogstwaarschijnlijk omdat hij één van de weinige peds is die er ook echt als een boer uitziet en daarbij een raar gezicht heeft... ingame heeft hij trouwens iets in zijn mond, let er maar op. Ik denk daarbij niet echt dat het daadwerkelijk CJ's moeder is hoor, meer eentje die ernaar gelijkt... beetje typisch R*? Ik ben de ped 'André' ook nergens tegengekomen en hij doet me ook nergens aan denken... The Fat Big Bear is ook wel echt modder vet ... mogelijk was er eerst een plan om hem later ergens terug te laten komen in een missie... waar hij zijn drugsverslaving is kwijtgeraakt en maar is gaan eten als reactie op de afkickverschijnselen? Ik had geen idee dat er iets was als een Ingame Kendl? Ze lijtk er inderdaad niet op... maar waar heb je dit vandaan? Reageren
sakemarinusbooi Geplaatst: 27 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2010 (bewerkt) Die boer is inderdaas ook niet Leatherface of dergelijke, aangezien dat maar mythes zijn. De grootste reden waarom hij zo gelinkt is met Leatherface is hoogstwaarschijnlijk omdat hij één van de weinige peds is die er ook echt als een boer uitziet en daarbij een raar gezicht heeft... ingame heeft hij trouwens iets in zijn mond, let er maar op. Ik denk daarbij niet echt dat het daadwerkelijk CJ's moeder is hoor, meer eentje die ernaar gelijkt... beetje typisch R*? Ik ben de ped 'André' ook nergens tegengekomen en hij doet me ook nergens aan denken... The Fat Big Bear is ook wel echt modder vet ... mogelijk was er eerst een plan om hem later ergens terug te laten komen in een missie... waar hij zijn drugsverslaving is kwijtgeraakt en maar is gaan eten als reactie op de afkickverschijnselen? Ik had geen idee dat er iets was als een Ingame Kendl? Ze lijtk er inderdaad niet op... maar waar heb je dit vandaan? Dit is 101% eigen woorden, eigen plaatjes! Oh ja, met inmgame kendl bedoel ik gameplay kendl. Big Bear is oorspronkelijk heel dik, dus dan denk ik eerder stuff waarin je hem ziet vóór zijn verslaving. Flash-backs ofsoiets... Bewerkt: 27 mei 2010 door sakemarinusbooi Reageren
Zwerver Geplaatst: 27 mei 2010 Rapport Geplaatst: 27 mei 2010 wie weet staken ze er de models bij als aanwijzingen. of werd er later in het spel beslist om het toch niet te gebruiken. ik vraag me eigenljk af hoe het nu juist met truth zit Reageren
sakemarinusbooi Geplaatst: 27 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2010 wie weet staken ze er de models bij als aanwijzingen. of werd er later in het spel beslist om het toch niet te gebruiken. ik vraag me eigenljk af hoe het nu juist met truth zit Morgen zet ik hem er ook wel ff bij Reageren
Albert03 Geplaatst: 27 mei 2010 Rapport Geplaatst: 27 mei 2010 (bewerkt) #1 Geen idee, ook nooit gezien #2 Zie 1, ik ken alleen de 'normale' Big Bear #3 Dat met die in-game Kendl is waar, kijk maar eens goed naar haar terwijl ze in de auto langs Cesar Vialpando zit in de missie High Stakes, Low-Rider. Das dus ook de reden waarom ze niet te gebruiken is als skin in SA:MP. Ik zal wel effen een screen maken EDIT: #4 Onzin, dat is gewoon een normale ped die een beetje op haar lijkt. #5 Zie 4 Bewerkt: 27 mei 2010 door Albert03 Reageren
Basssss Geplaatst: 28 mei 2010 Rapport Geplaatst: 28 mei 2010 (bewerkt) #1: Over die André kan ik je wel wat meer informatie geven. Ten eerste, hij is nooit verwijderd. Misschien is er wat van hem geschrapt, maar hij is nooit verwijderd. André is de persoon die je moet ombrengen in de missie Gray Imports. #2: Over die dikke Big Bear, het zou goed kunnen dat hij veel gaat eten na z'n verslaving. Ik heb geen flauw idee. #3: Die Kendle is gewoon luiheid van Rockstar, het zou kunnen dat dit de beta-Kendle is en dat Rockstar gewoon te lui was om de ped zelf ook aan te passen. #4: Het is CJ's moeder niet, het zou best kunnen dat Rockstar deze ped gebruikte voor het plaatje (Alsnog wegens hun luiheid), maar het is niet zo dat CJ's moeder nog levend door SA loopt. #5: Die Leatherface aap is gewoon een gekke boer, om duidelijk te maken dat er in de wereld ook nog rare vieze mannetjes rondlopen. Daarnaast is deze ped ook gebruikt als (ex-)vriendje van Millie. #6: Het is gewoon een vaag figuurtje, wie weet komt het ooit nog eens boven water hoe het nu allemaal zit. Bewerkt: 28 mei 2010 door Basssss Reageren
Mark B. Geplaatst: 28 mei 2010 Rapport Geplaatst: 28 mei 2010 Waarom post je precies hetzelfde bericht als je beginpost? Gebruik in vervolg even de edit knop Ontopic: Dat The Truth dezelfde broek aan heeft als Claude lijkt mij niet echt bijzonder. En misschien heet hij The Truth omdat hij altijd de waarheid vertelt? Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 10 juni 2010 Rapport Geplaatst: 10 juni 2010 Waar kan je die man vinden die zichzelf een alien noemt en zegt dat hij is ontsnapt uit de area 69? Reageren
benhelsloot Geplaatst: 16 juni 2010 Rapport Geplaatst: 16 juni 2010 die boer lijkt meer op jason uit friday the 13th Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.