Gangsta Geplaatst: 27 mei 2010 Rapport Geplaatst: 27 mei 2010 (bewerkt) Hallo, Een tijdje geleden heb ik geprobeerd Lola (van GTA 4), na te tekenen.. Tips zijn altijd welkom. Resultaat: Uploaded with ImageShack.us http://yfrog.com/5flollipoprj Bewerkt: 27 mei 2010 door Gangsta Reageren
Zwerver Geplaatst: 27 mei 2010 Rapport Geplaatst: 27 mei 2010 nice! kdenk dat je nog wat donkerder mag gaan met de schaduw? Reageren
Vice-King Geplaatst: 28 mei 2010 Rapport Geplaatst: 28 mei 2010 nice! kdenk dat je nog wat donkerder mag gaan met de schaduw? ja je moet wat meer schaduw in het gezicht tekenen maar dit is zowiezo wel knap Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Geplaatst: 29 mei 2010 Leuk, gezicht kan beter maar dat is altijd het moeilijkst. Mooi Reageren
Gangsta Geplaatst: 29 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 mei 2010 (bewerkt) Bedankt voor de comments & tips allemaal. De schaduwen op het gezicht moeten inderdaad wat duidelijker worden. Bewerkt: 29 mei 2010 door Gangsta Reageren
TomHagen Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Geplaatst: 29 mei 2010 Mislukte facelift? Het gezicht ziet er wat raar uit. Verder gewoon een beetje hetzelfde als het origineel, heb ik het idee. Waarmee heb je het getekend? En overgetrokken (voor een deel) of niks? Wel mooie rode lippen trouwens. :$ Reageren
Gangsta Geplaatst: 30 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 Mislukte facelift? Het gezicht ziet er wat raar uit. Verder gewoon een beetje hetzelfde als het origineel, heb ik het idee. Waarmee heb je het getekend? En overgetrokken (voor een deel) of niks? Wel mooie rode lippen trouwens. :$ Thanks. Getekend met behulp van een Wacom Bamboo (en Photoshop CS2) & niks overgetrokken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.